Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Fobust: 10ton osoveho tlaku sa Ti zda pekne? Na tramvaj trocha moc, nemyslis? Na nakladnu masinu pre tazku vozbu na horskej rampe zas primalo, tam sa dnes UIC normy zmienuju v doporuceniach medzi 22,5-25t. Taka plesniva T3 ma poprazdnu necele 4tony a kolko mrtvej vahy zbytocne vozi? Chlapci, uz sa rozhodnite co vlastne chcete. Obyvatelia tohto mesta sa chcu rychlo prepravit vo svojich obvyklych kazdodennych trasach do prace, do skoly, za nakupom, za oddychom z miesta A do bodu B...
Vsevedko: za tristo roky nám tentok nosni sistem bude cely svjet zavydzet! Nejenom Zahorí, Trnavu, Pezinek a Maďare spojíme s Prešpurkem. Také vuaky tu budú jezdzit, ze aj ti Franckové sa pójdu posrat s ťemi svými téžévéčky a i tak nás nepreserú a neprešťijá!
Vsevedko: a ci Ty nevies, ze METRO bude mat takie vozä, co v metre pojdu, po ulici ako elektricka, po ulici bez kolaje ako trolejbus na Dlhe diely, po ulici bez spagatu ako autobus? To Ti je terazky taka nova techňika. A keď ju sovietski inzinieri z NASA vylepsia, tak aj do Americka budu tieto vozä lietat ako aeroplány a do Indie sa budu ako loďy plavit po Dunaji. Veď misíme i širšie vzťahy prepravňije poriješiť priamo z Petržalky i Kamenňieho rínka. A Mauacky sa též hlásija o své práva v evroregyóne, né?
Reakcia na: Ámos Keynes #41670:
Dnes som s ním išiel a hlásil síce potichu, ale zrozumiteľne.. Tak neviem kde je chyba. 🙂
Amos, hlasice: naposledy Ti pisem, ze NIE zasahom vodica 6401 slabo hlasi. Preco taka 6633 nehlasi vobec nic, ked pred polrokom hlasila? Ja som to neprogramoval, otazky tohto typu mi adresujes uplne zbytocne, presne tak isto zbytocne, ako je zbytocny a zmätocny Tvoj zaver o tom, ze "TO ROBIA VODICI". Nerobia. Aj keby chceli, nedostanu sa do nastaveni. Napis oficialnu staznost, sudruhovia byrokrati preveria a som zvedavy aku kravinu Ti odpisu. 😃
Reakcia na: Vševedko samofandivý #41674:

Ja som nemyslel cele vozidlo, ale iba ten trafak. Kolko ton ma ten. A mat tlaky 10 ton na napravu pri plne nalozenom vozidle je pekne...
Reakcia na: Kami #41672:
Koľajnice bez problémov. Ale nad koľajnicami potiahnuť troleje oboch napájacích sústav, to bude väčšia sranda:-P.
Reakcia na: fobust #41671:
No má to pod 10 t / náprava. Koľko to stojí neviem, ale Ty si to určite nájdeš:-P.
Reakcia na: Kami #41672:

Samozrejme ze by sa to dalo. Ale naco?
Ludia, a bolo by mozne v jednom tuneli viest kolajnice na oboch rozchodoch - zeleznicnom aj elektrickovom? Keby uz zeleznice chceli robit tunel cez Dunaj ...
Reakcia na: Vševedko samofandivý #41664:

No ked si taky vsevedko tak napis kolko vazi a co stoji....
Reakcia na: Andy #41668:
Išiel som sním na L206 od SÚSCH a boli sme vňom štyria. Jednoducho hlásil potichu.
Reakcia na: Ámos Keynes #41659:
Počaš špičky je v 6401 násobne väčší hluk kvôli ľuďom(samotný trolejbus je tichý), takže hlásič, ktorý mimo špičky hlási zreteľne je v špičke slabo počuť.
Reakcia na: Beus #41666:
Sorry. Najprv som chcel napísať predpokladaný finančný objem a potom som to chcel skrátiť. Dopadlo to hentak.

Pekné fotky: http://www.most.pokorny.sk/
Reakcia na: Ámos Keynes #41665:
Predpokladany financie... nemas familia v Dunajszerda alebo podobny dedina? 🙂 Znelo to dost nelovensky 🙂
http://www.dpb.sk/sutaz/vyzvy/2005_0027vuszjp.pdf
verejné obstarávanie na opravu križovania trolejového vedenia trolejbusov a električiek v križovaní ulíc Mickiewiczova, Špitálsk a Americké námestie.
Predpokladaný financie 2 mil. Sk.
Reakcia na: fobust #41660:
Koľko váži tá meniareň v električke v Karlsruhe? Pritom v Nemecku potrebuješ z dôvodu frekvencie trakčnej siete 16,7 Hz trikrát väčšie trafo ako u nás.
Reakcia na: Jozef #41646:
No tak v Paríži:
1) Žiadne medzimestské vlaky tunelom popod centrum neprechádzajú.
2) To, čo poppod centrum prechádza, sú vlaky siete RER (Réseau Exprés Régional) čiže takého parížskeho S-Bahnu. A po ROVNAKÝCH koľajniciach ako metro určite nepremávajú. keď majú napájanie 1,5 kV z troleja...

Koľkokoľajný tunel chceš budovať pod Bratislavou?
Reakcia na: Jonny #41641:
Chlapče, až budeš vedieť o metre toľko, čo Papyr, tak už budeš mať biele fúzy až po zem.
Zatiaľ sme nepočuli žiadny racionálny argument v prospech metra od fanatických metrofilov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.