Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: KLF #41320:
A bomba uz aj najdena 🙂
To tu este nebolo! v elektricke na peknej ceste hlasena bomba!
to > Andy and xxx
podla mna by bolo najidealnejsie spravit mapu bratislavy a na nej by boli vyznacene zastavky .t.j.aby nedochadzalo k neziaducim klikom kde nestoji bus, klikol by si s mysou od kial a kam chces ist a v novom okne by sa ti zobrazili vsetky spojenia +/- 30 min a pokial by si potreboval iny cas tak by si si ho zadal a cele by to malo byt rychle, nie ako mapa o ktorej hovori inteligent xxx bo ked sa niekto ponahla nema cas cakat kym sa cela mapa otvori a vykresli.
Mozno by mi celkom postacilo keby ste tu mali cestovne poriadky take ako su na zastavkach ludia su na ne zvyknuty a vedia sa v nich orientovat s pozdavom :o) ?
Do elektricky nastupi mladik s nezapalenou cigaretou v ustach. Prisediaca militantna dochodkyna nanho okamzite vystekne: -Mladiku, tu sa nefajci! On jej odpoveda: -Pani, to mate takto; ja mam cigaretu v ustach a nefajcim, vy sedite aj ja sa tiez nikomu nechvalim, ze tisko dufam aby ste nesrala.
....neviem neviem......
K mazaniu okolesnikov. Na nemenovanom vozidle s kolesami bohumile ***** ticho bud sa mazanie okolesnikov stratilo na trati, cize ak najdete v kolajovom zvrsku neake trisky tak to je zbytok mazania okolesnikov z nemenovanej saliny.
Mne ten navrh riesenia dopravy v Petrzalke pripada ako dobre sci-fi a nie navrh magistratu.Ved sa "vyhrazaju" nakupenim nizkopodlaznych elektriciek s rychlostou az 80km/h.No podla navrhu linkovania tam budu veselo premavat dvojicky T3,T6 a nepochybne aj K2.

Navrh linky 78 mi pripada este z rokov sedemdesiatych ,ked po Gagarinke troliky nejazdili.

Dalej 83,85 dve linky do Dubravky z Petrzalky ??

Linka 86 nikoho k elektricke z Kopcian nedovezie aspon podla navrhu pojde po dialnici pred Auparkom cez Pristavny most k ZST Nove Mesto.
hmm tak len taky maly letmy pohlad na tie navrhovane linky:
zo 78cky spravili uplne genialny subeh s trolejbusovou linkou 202 (skor pre roznorodost by som povazoval za rozumne spravit povodnu 54ku ako subehovat takmer celu trasu trolejbusovej linky)
ludia v jarovciach a rusovciach sa zaiste potesia z toho ze 191 nebude (a nepredpokladam zeby zahustili 91 tak aby bol v spicke rozumny interval)
Reakcia na: 1Erk1 #41312:
Kludne mozu byt v Petrzalke 2 linky s prestupom v meste. Uz teraz totiz vidno, co robi velky pocet liniek napr. v Karlovej Vsi, kde su problemy s prekladom. Aby vsak mohli Petrzalku obsluhovat 1-2 linky, najskor treba vybudovat v meste prestupovy uzol na urovni.
Reakcia na: Martin Fundárek #41309:
máš pravdu ja by som napríklad navrhol jednu električkovú linku z Petržalky jednu z Ružinova ,jednu z rače atď a mali by spoločnú zastávku niekde v meste napr. Námestie SNP , chodili by častejšie + by mohli byť električky ako nočné spoje
Reakcia na: tr3mp #41307:
s tím súhlasím že od začiatku to bolo zle navrhnuté ale ajtak by sa malo s mestom zachovať viac autobusových liniek ,alebo by sa aspoň mali vyriešiť v meste križovatky v prospech električiek, pretože cesta potom môže trvať dlhšie ako dnes autobusom.
Reakcia na: Martin #41278:
Na nič sa nepripravuj - sedmička bude asi špičkový doplnok.
Ten návrh vedenia električiek do Petržalky je zúfalstvo. Nech sa už preboha skoncuje so systémom odvšadiaľ všade - ten je opodstatnený v mestách, kde majú neprestupný tarif.
Reakcia na: Jano #41301:
Radsej keby sa zamysleli taki blbeckovia ako ty 😛 Inteligentni cudzinci vedia na rozdiel od teba pouzit aj mapu, ktora je aj tu na webe. ☠
Reakcia na: 1Erk1 #41302:
Mimochodom, ešte jedna vec. To čo spomínaš, teda časť napravo (východne) od zastávky Technopol - Bradáčova - Romanova, ale aj ďalšie oblasti, ktoré nemajú pešiu dostupnosť k nosnému systému a musia sa k nemu dovážať doplnkovou dopravou, nie je vecou (chybou) autorov návrhu, o ktorom diskutujeme. Celé to vzniklo začiatkom 70-tych rokov, keď bol vybraný finálny urbanistický návrh Petržalky. Dopravné riešenie predpokladalo trasu nosného systému totožnú s hlavnou rozvojovou osou Petržalky + doplnkovú dopravu. Teraz sa na tom už nedá veľa meniť, keby bola Petržalka navrhnutá inak (stále hovorím o urbanistickom návrhu), bolo by to iné (aj keď možno nie lepšie).
Reakcia na: fobust #41304:
Aj mne sa zda, ze to sem pisal tusim BigMac, a d3k0 to asi necital. 😉
Reakcia na: 1Erk1 #41302:
Nie sieť liniek po vybudovaní trate do Petržalky takto nebude vyzerať takmer na 100%. Je to len návrh. Koncepcia bude však podobná - z centrálnej časti Petržalky vedené električkové linky cez centrum na radiály, zo západnej a východnej časti Petržalky doprava cez ostatné mosty, resp. doprava k električke a prestup na ňu (na to je doplnková doprava, aby som sa, keď mi ide električka až 15 minút od domu, mohol ku nej priviezť).
Reakcia na: d3k0 #41288:

To si nevedel? Ja uz davno... Som myslel ze to je vseobecne znama vec... ?
Reakcia na: Jano #41301:
A aku zmenu by si navrhoval?
Takže mi chete povedať že takto bude vyzerať sieť liniek po vybudovaní električky do petržalky??? Neviem kto to vymyslel ale určite nebýva v Petržalke. ? Poviem za seba ak si všimnete časť od zastávky Technopol - Bradáčová- Romanová tak napravo od cesty žije vela ludí a tí budú cestovať ako??? Do mesta im nepôjde skoro nič a kým prídu na najbližšiu električkovú zastávku prejde aj 15 minut a to nehovorím o starých ľudoch. To potom budú útoky na MHD ☠ ☠ ☠

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.