Reakcia na: fobust #40885:
Pokojne tramvaj zvladne toto stupanie.Neviem si predstavit vsak ze trolej je rychlejsia ako zeleznicna doprava ako uvadza nndro. Spomalovanie pri vihybkach pretrhnute troleke, statie v zapchach, nedodrzane intervali. Tu vlastne chyba projektant ktory by konecne presvedcil o prepojeni zeleznicneho metra , napr. s Wien. Historia sa tak stane buducnostou pre spojenie sice 2 miest ale zlepsi sa ekonomicka situacia aj v zamestnaniach pre nase obyvatelstvo a naucime sa rozumiet kulture aj ineho statu. Preco neurobit tento unikat prepojit mesta v Blave a jej okolim metro dopravou so zeleznicnym rozchodom.? prikl. Osterreich Preco neurobit dohodu s Wien ked mame nasu dopravu v kolapse. Ak nezmeni sa myslenie DPB tak to pojde iba k horsiemu. A mozu skusat vsetko mozne , cestujuci si radsej budu stat v poreplnených krizovatkach na cervenej, lebo im ju niekto z D P BA donutil.
fobust
Vytiahla by to bez problemov, aj historicka tramvaj c 104. Aj by to ubrzdila. Odporucam povozit sa v Prahe na Troju, tam je take iste stupanie. Trolejbus rychlejsi? Kde? Akurat ostava nurny prestup, ktory ani nie je na hrane. Trolejbus az pod most? Rychlejsi? Blbost! Navyse je to drahe a neefektivne. Doma som niekde vypracoval rozsiahlu studiu, s vypoctom aj prepravnej kapacity, etc... Len to uz asi nenajdem, lebo sa mi zrutil HDD a odvtedy som o to prisiel. Mozno to niekde mam. Spracoval som to aj na zaklade podkladov priamo z DPB, dodali mi cisla. A DD stale rastu, takze tam za chvilu ani ten trolejbus nebude stacit. Navyse, tento trolejbus NIC neriesi, uvedom si to. Akurat sa vymeni naftovy vytah za elektricky. V com bude spocivat skvalitnenie dopravy? V nicom. Akurat tam bude menej smradu. Tym to vsak aj konci.