Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos Keynes #40106:
Pozri, netrabe teoretizovať. Treba ísť do Liberca, kde máš možnosť na jednom a tom istom úseku ísť aj vozidlom s metrovým rozchodom aj s normálnym. Jazda s nomálnerozchodným podvozkom bez tlmičov (na normálnom rozchode mali tlmič až Anakondy) je podstatne komfortnejšia, ako s úzkorozchodným s tlmičmi. Pritom sa jedná o rovnyký zvršok, rovnakú údržbu atď. Je mi úplne jedno, ako mi Fobust teoreticky zdôvodní výhody úzkeho rozchodu. Realita je taká, že prináša so sebou väčšie náklady na údržbu a horší komfort jazdy. V Prahe je napríklad Jičínska ulica (od Flóry na Olšanské námestie) 60 rokov bez rekonštrukcie a je úplne v pohode. Ako by to vyzeralo v BA?
Nehovorím, že na normálny rozchod treba prechádzať hneď, ako mi podsúva Fobust (ja na rozdiel od neho viem, že peniaze sa neliahnu na rozkaz) ale v budúcnosti určite áno. A čím neskôr to bude, tým to bude drahšie.
A pri tom porovnávaní so všelijakými Viedňami, Štajerskými Hradcami a Mníchovmi, všeobecne s našimi západnými susedmi - vy ste už niekto zažili u nich tak dynamickú jazdu s električkou, na akú ste zvyknutí doma?
Reakcia na: Ámos Keynes #40104:
Iste, v historickom centre nie. Tam ani moc autobusov nejazdí. Ale v Prahe sú desiatky a stovky kilometrov uíc, ktoré by mohli a veľmi rady aj maly asfaltový povrch. Myslíš, že taká Tr.M. Horákovej okolo Sparty je pamiatkovo chránená? Dláždené ulice sú proste preto, že dlažba je omnoho trvanlivejšia a na okamžitú rekonštrukciu všetkých ulíc nie sú peniaze.
Reakcia na: ufo #40094:
Pozri, pôjdeme na to logicky: Máč dve kolesá o priemere aspoň takých 60 cm, aby trebárs aj niečo vydržali. Tieto dve kolesá sú od seba vzdialené meter. K tomu pridaj nejaké nutné technologické priestory.
Podstata problému nie je v tom, či je usporiadanie 2+2, 2+1 alebo 1+1. Podstata problému je v tom, že šírka NP chodbičky nebude nikdy viac než meter aj to len za podmienky, že nepoužiješ pevné nápravy.
Cityrunner má usporiadanie 1+1 nie preto, že by popieral fyzikálne zákony ale proste preto, že je široký 2,20.
Reakcia na: Jonny #40100:
Ty tu vidíš nejaké investície do Ik280? A Ik4xx sú 100 rokov za opicami? A čím? A čo to trepeš o cenách? Máš o niich aspoň matnú predstavu?
Reakcia na: tulenique #40099:
Viezol som sa nim v Linzi, ked bolo vonku asi tak, ako byva v Bratislave v taky priemerne, nie uplne extremne teply letny den, a bolo to absolutne na nevydrzanie. Ale skutocne. Mal som totalne prepotene tricko, lepil sa na sedacku a vonkoncom som v podobnom stave nebol sam. Vetranie je tam vyriesene snad este horsie, nez v Astre ci Triu. Holt, bezprievanove euronormy... 😞 To ale asi nebude vysada len Cityrunneru, ale akejkolvek "sucasnej" elektiricky (okrem T3R.PV ?), takze za tuto miernu demagogiu sa ospravedlnujem.

Re #40116 Jonny: ...a dvere oproti tomu staremu aj skutocne zatvara, takze v zime cez ne az tak nefuci. 🙂

Re #40118 ufo: Ja inak po klingonsky nerozpravam, takze nemozem bruzgat nemecke prospekty a diskusne fora 🙂, ale nakolko su tie hyperdrahe a hyperzlozite Cityrunnery vlastne spolahlive? Zatial sa im asi taky megaprieser ako Combinu nepodaril, ale ako je to so spolahlivostou v beznej prevadzke? Lebo pri pomysleni, ako by ta sofistikovana technika dopadla u nas, ma celkom chytaju mrakoty...
Reakcia na: Vrtacik #40133:
Ok, viem, nehádžem všetkých do jedného vreca, ale snaha niekedy nestačí, musí byť vidno aj dáke výsledky a nemyslím tým pár zrepasovaných elín a trolejákov, celkový prístup by sa mal zmenit a vedenie by už konečne mali uplne zmenit a nominovat ludí schopných a nie ako teraz, bratríčkovanie, kamaratkarstvo...

Som mladý a optimista, možno ked budem v dochodku to bude iné.....
Reakcia na: Jonny #40132:
Aspon si to priznas.. Ale nie, vazne si to prehnal. Vela ludi v DPB sa snazi, no casto chybaju ND, pracovnici (7085) atd. Netvrdim ze sa to neda riesit, ale na tych nizsich poziciach je aspon nejaka snaha.
Reakcia na: Vrtacik #40128:
Vrtáčik, čo už s tebou, tak neviem ako je to v DPB ? ? ? Hanbím sa.................................Si najlepší, fakt

Asi máš pravdu, starajú sa dobre, fakt, nerozumiem ničomu, som debil ak si myslím, že tak, ako je to v Ostrave, Prahe, Brne alebo napríklad Zlíne, tak to nemá byť, Zabudol som, že sa orientujeme a bereme si príklad z východnej kulturi..... ? ? ? ? ?
Ámos Keynes (Petrzalcan, ktory sa hanbi)

Ámos Keynes (Petrzalcan, ktory sa hanbi)

Reakcia na: eTi #40124:
tesim sa na den kedy writeri vyjdu z mody a zaroven sa toho dna bojim, lebo urcite pride nieco horsie, lebo rozmaznana americko-petrzalska kultura urcite nieco vymysli
Reakcia na: Jonny #40112:
SOR na väcsine liniek, kde jazdi uplne postacuje.
prezrel som si ten odkaz od eTiho a aj tie električky. Musim povedať že som rád že u nás v Trenčíne taky problém s writermi nemáme. Akurát čo nám prednedávnom na bielu C734.00 nastrikali krásnou zelenou ešte krajší nápis ko...i Naštastie sa na nej teraz nejazdí, ale je dosť možné že nás s ňou zajtra pošlú do Veľkej Rače. tobude hanba ?
Reakcia na: Jonny #40127:
Tak to asi nepoznas DPB ty.. ?
Reakcia na: aNTI #40126:
ty VOLE ? ? ? naozaj ??????????????????? Tak to nepoznaš DPB!!!!!!!!
Tam sa o nič nestaraju okrem svojich nenažraných platov /myslím menežment/ a zvyšovania cien cestovneho!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reakcia na: Vrtacik #40115:
Re #40114 Vrtacik: to ako provokacne si sem dal? Akoze koho zaujimaju tieto plane kecy papierovych hlav...
Re #40117 QUAKEMAN: prvykrat co pocujem o niecom bezudrzbovom na svete. Aky specialny patent to je ze sa o to netreba starat?
Re #40124 eTi: naaadhera. vymenil by som straznu sluzbu:)
No teda, ešte velkej údržbe a generalnemu zhodnocovaniu podliehaju ceny lístkov a električeniek ? ? ?
Hold, každá minca má dve strany takže nový systém otvárania dverí: bezúdržbový, programovateľny, bezporuchový a s ochranou proti privretiu je aj pomerne dosť zranitelný

Inak to "bezúdržbový", to sa mi páči ? ? ?
To nemuseli menit nič, totiž v DPB je bezúdržbové úplne všetko okrem platov. Bezúdržbové sú zastávky, vozový park, dielne, trate - všetko............... ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: BMko #40120:
Ne, nemyslel som nudzove. Otvoris kryt mechanizmu dveri (K2S, T3 reko...) a co vidis ? Tak mne to TAM otvorili. Sila, ne ?
Reakcia na: BMko #40120:
myslíš, že sklo pre vlčákmi bude stačiť ???
Reakcia na: KLF #40119:
Pozri mne to tiez vlcaci spravili, ale polozme si otazku, preco sa neda nudzove otvaranie dat pod sklo. Blenda nestaci

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.