Reakcia na: Bigmac #38415:
Hej, len narazas na marketingovy problem. Pre vlcakov to bude stale ta ista stara (vysokopodlazna) tramvaj, v ktorej sa vozia uz 40 rokov, pokial autobusy uz medzitym zmenili dve generacie... Neustale zotrvavanie pri T3 elektricky vlkom uz natolko znechuti, ze nielenze novych neprilakas, ale aj ti stari zacnu chodit autom. Ved sa to vlastne deje uz teraz -- zober si taku Dubravku, kolko ludi tam pred elektrickou uprednostni autobus... Z pohladu bezneho cestujuceho je IMHO rekonstrukcia T3 zrovnatelna s rekonstrukciou B741 na CNG.Ale v principe suhlasim. Odtrhnutie od reality je v Bratislave pomerne silne. Autobusove prevadzky nemaju co vypravovat, ale namiesto toho, aby sa priebezne obmienal vozovy park lacnejsimi vozmi sa caka na nejaku megadodavku nizkopodlazakov, nebodaj este na zemny plyn...
Spectre
Tarifa, článok 6, odsek 2:
Bezplatne sa prepravujú:
deti do začatia povinnej školskej dochádzky,
držitelia preukazu občana s ťažkým zdravotným postihnutím vrátane invalidného vozíka, sprievodcu alebo vodiaceho psa (ZŤP, ZŤP-S),
občania SR a držitelia "Povolenia k pobytu cudzincov" nad 70 rokov veku, ktorí sa preukážu preukazom totožnosti,
držitelia osvedčenia podľa zákona č. 255/1946Zb. o príslušníkoch Československej armády v zahraničí alebo potvrdení ministerstva národnej obrany o účasti v I. a II. odboji, občania uvedení v § 29 zákona FZ č. 87/1991 Zb. o mimosúdnych rehabilitáciách v znení neskorších úprav, vdovy po účastníkoch odboja, ktoré boli za nich vydaté v dobe odboja manžela, pokiaľ sa znovu nevydali alebo nežijú s druhom, držitelia preukazu SANO (občania Slovenska násilne odvlečení do ZSSR), držitelia preukazu KPV (Konfederácia politických väzňov), držitelia preukazu SZ VTNP-PTP (Slovenský zväz Vojenské tábory nútených prác - Pomocné technické prápory).