Color, a co to ty mas za kriteria na hodnotenie autobusov? Takmer pre 100% cestujucich je dolezite to, ze autobus pride na zastavku a odvezie ich a nikoho nezaujima ze aky ma motor alebo prevodovku alebo co ja viem co. Podla mna si prilis zaujaty a mal by si zmenit kriteria hodnotenia a pozerat sa na tie autobusy z ineho pohladu.
Turbo
dolezita informacia: Nevolajte ani neposielajte SMSky na moj mobil, nakolko dnes definitivne dodychal. Vlastne volat mozete, ale dvihne to odkazovka. SMSka dojde, ale neprecitam si ju a neodpiseim vam.
Toto obmedzenie plati az do odvolania (teda kym si zozeniem nejaky iny debil)
Tulenique #3744:
Toto je dalsia konstrukcna chyba Karosy B 741/941. Ten autobus nemoze mat silny motor, leby ho mal a vodic by dal kotol, tak by sa zadok oskrel o zem. Niekedy staci, aby bol ten Liaz ML 636 (ci aky to tam je) dobre nastaveny a ked vodic da kotol tak sa zadok nebezpecna priblizi k zemi. Toto sa kedysi stavalo bezne, ak si pamatate. Ale casom sa Karosy "zsrotili" (nie, to nieje preklep, zsrotili myslim) a teraz to uz nehrozi. Nech mi tvrdi kto chce co chce, ale osobne si ako strojar a konstrukter myslim, ze keby mala 741tka motor o vykone 250kW, tak by to s dobrou prevodovkou a plnym vozom oskrelo zadok o zem - a v Karose to dobre vedia, preto tam monovali same slabucicke motory.