Andy: pri ruzinovskom cintorine je to ok, tam su tie troleje namontovane od vystavby trate na dolne hony (teda tie, po ktorych sa chodi z mierovej na gagarinovu). ale na centralnom trhovisku sa troleje len jednoducho krizuju + sa da z mileticky odbocit doprava smerom na trnavku. a prichystane droty su aj zo zahradnickej na mileticku, ale doprava smerom na trnavske myto. ale uz som tade davno nesiel, vela sa mohlo zmenit. ale urcite bude stat za fotku ako bude trolejbus odbocovat na tej krizovatke, lebo to bude premiera.
Turbo
dolezita informacia: Nevolajte ani neposielajte SMSky na moj mobil, nakolko dnes definitivne dodychal. Vlastne volat mozete, ale dvihne to odkazovka. SMSka dojde, ale neprecitam si ju a neodpiseim vam.
Toto obmedzenie plati az do odvolania (teda kym si zozeniem nejaky iny debil)
Tulenique #3744:
Toto je dalsia konstrukcna chyba Karosy B 741/941. Ten autobus nemoze mat silny motor, leby ho mal a vodic by dal kotol, tak by sa zadok oskrel o zem. Niekedy staci, aby bol ten Liaz ML 636 (ci aky to tam je) dobre nastaveny a ked vodic da kotol tak sa zadok nebezpecna priblizi k zemi. Toto sa kedysi stavalo bezne, ak si pamatate. Ale casom sa Karosy "zsrotili" (nie, to nieje preklep, zsrotili myslim) a teraz to uz nehrozi. Nech mi tvrdi kto chce co chce, ale osobne si ako strojar a konstrukter myslim, ze keby mala 741tka motor o vykone 250kW, tak by to s dobrou prevodovkou a plnym vozom oskrelo zadok o zem - a v Karose to dobre vedia, preto tam monovali same slabucicke motory.