Dnes som si po dlhom období vyskúšal, ako sa cestuje 83 počas špičky. Išiel som mojim obľúbeným autobusom 2881 ( odchod niečo po 15:30 h. z Ovsišťa ). Všetko by bolo ok, až na to, že kríza pre nedostatok miesta v autobuse nastala na Patrónke. Na Lamačskej som už videl na semafore za nami stáť ďalšiu 83 ( 2938 ), ktorá ako sa ukázalo pri predbiehaní našeho autobusu ( na Brestovke ) nebola ani zďaleka prázdna ( na moje prekvapenie ). To naozaj musel DP zdvojnásobiť interval medzi spojmi, aby boli kĺbové autobusy doslova a do miesta vyťažené? Po Hodžovo nám. sme išli podľa harmonogramu, ale potom, sme začali strácať. Ešte pripomeniem, že medzi dvomi 83 - mi chodí aj 34. Ale toto tu už bolo veľa krát omielané. Na jednej strane buďme radi, že nám vôbec niečo chodí, ale na druhej sa nečudujme, že sa nám kazia autobusy. Iba pre zaujimavosť prišli sme neskôr o 9 min., síce 2938 takmer načas ( o 1 minútu čo je prakticky načas ). Ďalšou otázkou ostáva, či sa na také dlhé trate musia vypravovať tie najstaršie vozidlá, ktoré na to už svojim výkonom jednoducho nestačia. My tu s tým síce nič neurobíme, ale som rád, že som si mohol povedať názor. Viem, že situácia v MHD je veľmi zlá, ale snáď sa raz dočkáme. Ak si to náhodou prečítali aj zainteresovaní z DP, ďakujem a držím im palce.
Doktor
"Myslite si,ze preferencia elektrickovej dopravy v Bratislave je len dosledok predvolebnej kampane?"