Reakcia na: COLOR #37002:
nepodstatné ??? Podla mna dlzka supravy je dost dolezity fakt.Príklad:neviem ako by to dopadlo ak by v ranných a poobedných špičkách v BA jazdili kratke busy, solo eliny a kratke trolejbusy...To, čo sa týka toho že v CZ jazdia tie iste skrine ako u nas to je pravda ale v BA je to s velkym ale...
Vdaka uzkemu rozchodu nemoze byt v BA strmsia konstrukcia, stav vyheglania trate suvisi aj s udrzbou ale aj s tym, ze uzke podvozky maju nizzsiu stabilitu a potom cely zvrsok trpí.
Este raz k tej dlzke suprav, ak nebudu tak dlhe, bud:
1.budu preplne tlaciacimi sa ludmi v spicke, bude dochádzat k permanentnemu pretazovaniu tak ako to je dne a tým sa bude znižovať životnosť zvršku.
2.bude musiet jazdit ovela viac suprav aby nahradili kapacitne straty a tym budu tvorit kolony.Precitaj si ako to bolo s kolonami električiek v Prahe v 70.tych rokoch pred sprevadzkovaním metra. A hlavne ked pridu po povrchu na Šafko............. ? ? ? ?
)
Janči
Najnovšie IVC:Nádraží Holešovice-Ladví - prevažne razený úsek popod Vltavu.A celkom reálne sa javí výstavba 4. trate metra. Ak je tak to metro stratové a Praha uboho zadĺžená (vraj omnoho viac jak BA) prečo sa metro rozširuje pomerne rýchlim tempom ??? By som povedal rýchlejším ako vo Viedni kde je viac prachov.
A ešte k tomu úseku ked za stanicami Palmovka, Hloubětín a kolbelnova metro ide na povrchu vo viadukte Černý most-Rajská zahrada prečo je to zlé ??? A prečo vlastne nadávate na metro ???
S tým že elina má vačšiu kapacitu ako ťažké metro Vás vysmejú všade, to zvrátit nemožte, nikdy, ale nikdy nebudu tak široké a dlhé súpravy električiek ako súpravy ťažkého metra.... ? ? ? ? ? ?