#3439 ja som stal a pozeral s otvorenou sankou...
Dnes je hypermega-fun den co sa MHD-BA tyka... Sofer ktory je dnes na linke 5 so supravou 7835+36 (Aeolus) je asi v mierne podnapitom stave. Isiel smerom z Dubravky a na Radlinskeho isiel dop[rava na Vazovovu a mal tabulku "Dubravka". Zvlastne? Ani nie, isiel som do mesta a pri Technickej univerzite som ho videl znova. Smerom na Racu...
O 13:23 vypli na useku Racianske myto-Blumental prud. Vodic povedal ze mu volali z dispecingu a hovorili ze sa nieco pokazilo... Dodavka prudu bola obnovena o 13:38 (15 minut!) a na krizovatke Krizna-Legionarska som zazrel montazne auto trolejoveho vedenia ako si to frci smerom na Olejkarsku... Kym sme este stali pri BLumentali, stihol som to cele odfotit a vsimnut si, ze Siemens 79??+?? v smere na Racu ma tiez na BROSE nastavene "Dubravka"... to je sila... Ak sa chcete zabavit, chodte von a cakajte. Inak nap[ocital som 9 vodicov ktori mali zle otocenu tabulku s nazvom konecnej (plati pre K2 a T3+1xT6). Brutal day.
Dnes je hypermega-fun den co sa MHD-BA tyka... Sofer ktory je dnes na linke 5 so supravou 7835+36 (Aeolus) je asi v mierne podnapitom stave. Isiel smerom z Dubravky a na Radlinskeho isiel dop[rava na Vazovovu a mal tabulku "Dubravka". Zvlastne? Ani nie, isiel som do mesta a pri Technickej univerzite som ho videl znova. Smerom na Racu...
O 13:23 vypli na useku Racianske myto-Blumental prud. Vodic povedal ze mu volali z dispecingu a hovorili ze sa nieco pokazilo... Dodavka prudu bola obnovena o 13:38 (15 minut!) a na krizovatke Krizna-Legionarska som zazrel montazne auto trolejoveho vedenia ako si to frci smerom na Olejkarsku... Kym sme este stali pri BLumentali, stihol som to cele odfotit a vsimnut si, ze Siemens 79??+?? v smere na Racu ma tiez na BROSE nastavene "Dubravka"... to je sila... Ak sa chcete zabavit, chodte von a cakajte. Inak nap[ocital som 9 vodicov ktori mali zle otocenu tabulku s nazvom konecnej (plati pre K2 a T3+1xT6). Brutal day.
Spectre
(Alebo rozlúštenie záhady pochybnej akcelerácie Ikarusov 435)
Max. točivý moment prevodovky ZF ECOMAT 4HP500 - 1100 Nm
Max. točivý moment motoru MAN 191 kW - asi o trochu väčší, nakoľko LIAZ 175kW má 1050 Nm / 1400 RPM
Výkonová rezerva? Naopak - poddimenzované!
Výsledok - ideálne typy prevodoviek do Ikarusu 435:
ZF ECOMAT 4HP590, 5HP590 a 6HP590 (pričom pri poslednej alternatíve by teoreticky ten autobus išiel tak 120-130 km/h)