Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kri: #33764:
: Na linkách 1 a 15 jazdili iba sóla. Prvá súprava v BA bola nasadená 2.1.1980.
podla poslednych informacii bude Racko spojazdnene v pondelok 30.8.
Reakcia na: TeBeCe #33767:
Oil street? To myslíš tú ulicu pri zastávke UKW?
fobust:Samozrejme že sa otáčali.Aj na Komisárkach,aj na Juráku.V Dúbravke sa neotáčali asi preto,že tam nejazdili?.Ale manipulačne som sa tam otočil neraz...
Reakcia na: Pepino #33766:
aj by som napisal, ale to by zase na Oil street zajtra zase bolo rusno, hehe. a tie vozy co som spominal su plynaky.
Reakcia na: TeBeCe #33741:
Chodim 70-tkou denne, terorizuju naozaj kazdy den! Hroza! a dokonca aj tie prerobene plynaky. Kto sa na tom nabalil?
Reakcia na: kri: #33764:
:
Na Hanulovej bolo uvratove obratisko (triangel). Zrejme sa tam neotacali supravy, ako aj v Raci. Asi to tak bolo. Preco? Dovod neviem.

S499.1023:
Preco sa vlastne supravy neotacali na uvratovych obratiskach v Bratislave?
S499.1023 : Duplaky - pred otvorenim trate od Hanulovej ul. vyssie chodili do Dubravky myslim len single alebo klbove (L1, L15). V ramci BA neviem.
Opravujem, nie v roku 1988 ale skor. Bol to myslim april 🙂.
kri:A od 1985 do 1988 sa tam električky vznášali alebo čo:)?Aj dupláky začali omnoho skôr...SDF:Medzi slepými jednooký kráľom,poznáš,však??
Hygienci hovoria, ze hluk sa meria v izbe pri zatvorených oknách. Takze teoreticky, pri plastovych oknach s 3-sklom by mozno nic nenamerali. Neviem vsak, ci sa uznava otvorenie na tzv. mikrovetranie.
Reakcia na: fobust #33759:
Na zabrzdnu vzdialenost ani nie, nakolko medzi tramvajou a cestou je tam medzera dost velka a vlcaci maju kam vystupit. Nehovorim samozrejme, ze zivy plot pomohol na 100%, ale minimalne je to zaujimava inspiracia 🙂
Reakcia na: Spectre #33758:

Takyto plot by musel koncit vzdy minimalne na zabrzdnu vzdialenost pred preicestim. Z toho mi jasne vychadza, ze by bol velmi riedky a najvacsia hlucnost je aj tak prave na priecestiach, takze ehm.... Napad pekny, ale neviem ci by priniesol pozaovane vysledky. Mozno kombinacia ziveho plotu s priehladnym plotom, ale ten by idioti porozbijali a roztlkli. Ine je to keby bola trat vedena samostatne, nie medzi dvoma cestami.
Reakcia na: fobust #33756:
Ono tu v Ruzinove by sa to dalo odhlucnit aj tak, ze by sa okolo trate vysadil nejaky zivy plot, alebo nieco na ten sposob (ani esteticky by to nevyzeralo zle). Akurat onen zivy plot by vyzadoval pravidelnu udrzbu, co si neviem dost dobre v tychto podmienkach predstavit ?
Reakcia na: SDF #33753:

Ano, ale BKV je BKV... ?
Reakcia na: kri #33752:

Existuju hygienikom stanovene maximalne hodnoty hluku. Samozrejme ze vlnkovite BKVcko ich absolutne nemoze splnit, som rad ze sa koncne uvolnili prostriedky k brebruseniu trate. Dlhe roky sa to zanedbavalo. Aj preto je elektrickova doprava v Bratislave hlucna a neoblubena. Ale hadam sa to zmeni. Mozno.
Reakcia na: kri #33752:
hehe, velmi vystizne ? ?
Reakcia na: SDF #33753:
Tej trati sice moc nechyba, kazdopadne zostava faktom, ze je to konstrukcia trate, ktora sa do Ruzinova vobec nehodi.
Reakcia na: S499.1023 #33749:
Az na tu vlnkovitost sa mi zda Ruzinovska BKV trat rozhodne zo vsetkych BKV usekov najlespsia. Ani sa neprepadava.... ?
V Dubravke nad Svantnerovou to tiez velmi pomohlo. Trat je z roku 1988, su tu BKV panely. Ked presla prva elektricka (vlastne 2, lebo vtedy zacali duplaky) tak sme najprv nevedeli, ze co sa vonku stalo, aky ramus? Inak vlastne vtedy este nemohla byt ani vlnkovitost. Odvtedy sme to mali kazde 3 a potom 2 minuty. Vecer do 1.00 hod (dojazdy, ktore som navyse ako cestujuci nemohol vyuzit) a rano uz od 4.00 hod. Iba v zime (ak bol sneh-keby ho tak vedeli umelo vyrobit) bol uplny klud. Domy sú postavene rovnobezne s tratou a vytvaraju akysi tunel v ktorom sa zvuk este znasobuje. Bol to taky membranovity zvuk, hlavne na vyssich poschodiach. Teraz po rokoch konecne tato zlozka zmizla. To brusenie vsak asi znamena, ze rekonstrukcia trate tak skoro nehrozi. Existuje nieco ako narok na nocny klud?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.