Nechcel by som byt vodicom nocaku. Vcera som isiel nocakom o 1:05 z mesta, vsetko v pohode, len na Damborskeho nastupil taky poloozraty debil. Zacal vyblakovat na vodica, ze mu zavrel dvere pred nosom a ze musel potom cakat dalsiu hodinu v Luvre. Vystupil na Drobneho - co je chodzou asi 15 min. z Damborskeho. Vodic mu slusne odpovedal, ze to nie je jeho starost, ze mal cakat na zastavke. Toho to tak vyhecovalo, ze zacal viest nasledovne reci: "Vies s kym hovoris, ty h****? Ty ..., si zavolam syna na teba, ti hlavu ..., ty bastard. Ta ani v rakve nevystavia, ty ..., lebo hlavu nebudes mat na krku. Zena si bude mysliet, ze som je**l, ako jej to vysvetlim?" Nam cestujucim vsak povedal internu informaciu, ze syna nema, debil. Pre vodica vsak, myslim, celkom neprijemny zazitok

d3k0
Na pobavenie sem kopirujem odstavec, co som nasiel na www.dpb.sk:
Akustická informačné systémy - ako celok boli prakticky až do súčasného obdobia vo výhľadovom riešení. Ostatné dodávky trolejbusov, električiek a modernizovaných električiek sú už štandardne od dodávateľov vybavované zariadením pre akustické (zvukové) vyhlasovanie zastávok a informácií. Ide o nasledovné technické zariadenia: digitálny prehrávač, reproduktory vnútorné (vrátane kabíny vodiča), vonkajšie a mikrofón. Rovnako ako optické informačné systémy sú údaje spracovávané palubným počítačom s väzbou na logickú polohu vozidla. Pre zabezpečenie funkcie týchto už namontovaných zariadení sa v súčasnej dobe spracúva databáza zvukových hlásení, ktorá bude v krátkom čase spracovaná do digitálnej formy a následne do formátu digitálneho hlásiča. Po odskúšaní funkcie jedného zariadenia budú do konca roku 2000 "oživené" všetky vozidlá vybavené digitálnym hlásičom. Ide o 10 ks kĺbových trolejbusov 15TrM, 5 ks električkových súprav 2xT6A5 a 7 ks modernizovaných električiek K2S.
Ja neviem, mne sa zda, ze je uz aj pomaly koniec roka 2001 a hlasenie zastavok funguje "az" na styroch trolejbusoch...
All: Co bolo na schodzi?