Andy> Tak to som fakt nevedel, že 6606 má len nový náter. Ono sa totižto hovorilo, že tam pôjde hneď ako dojde 6601 a v rovnakom čase sa približne aj vytratila z premávky. Navyše keď som ju videl (iba zvonku), zdal sa mi ten voz až moc vyblískaný (?) - zvonku ako po generálke. Takto teda vznikol tento omyl.
d3k0> WC na Jančovej som dnes videl na vlastné oči (!woow!)
Ohľadom ankety: VY STE VŠETCI ***NUTÍ???? Solaris 15 miesto kĺbaku len vtedy, ak by sa upravil interval (čo sa nestane). Keď už, tak Solaris 18!!! Solaris je krásny, ale nerobme si ilúzie. Kapacitne sú na tom nízkopodlažné busy ešte stále pozadu. Nebudem to komentovať, najlepšia demonštrácia je odviezť sa s takým autobusom na linke 83 (skúsenosť). ////// Naopak 15m autobus je podľa mňa ideálny na linky, ako 50, 70 (Ráno by sa hodil aj na také 20 a 22). Pri dobrej vôli (a silnom motore) by možno mohol chodiť aj na Dlhé Diely. MIESTO KĹBOVÝCH AUTOBUSOV VŠAK ROZHODNE NIE
d3k0> WC na Jančovej som dnes videl na vlastné oči (!woow!)
Ohľadom ankety: VY STE VŠETCI ***NUTÍ???? Solaris 15 miesto kĺbaku len vtedy, ak by sa upravil interval (čo sa nestane). Keď už, tak Solaris 18!!! Solaris je krásny, ale nerobme si ilúzie. Kapacitne sú na tom nízkopodlažné busy ešte stále pozadu. Nebudem to komentovať, najlepšia demonštrácia je odviezť sa s takým autobusom na linke 83 (skúsenosť). ////// Naopak 15m autobus je podľa mňa ideálny na linky, ako 50, 70 (Ráno by sa hodil aj na také 20 a 22). Pri dobrej vôli (a silnom motore) by možno mohol chodiť aj na Dlhé Diely. MIESTO KĹBOVÝCH AUTOBUSOV VŠAK ROZHODNE NIE
d3k0
Na pobavenie sem kopirujem odstavec, co som nasiel na www.dpb.sk:
Akustická informačné systémy - ako celok boli prakticky až do súčasného obdobia vo výhľadovom riešení. Ostatné dodávky trolejbusov, električiek a modernizovaných električiek sú už štandardne od dodávateľov vybavované zariadením pre akustické (zvukové) vyhlasovanie zastávok a informácií. Ide o nasledovné technické zariadenia: digitálny prehrávač, reproduktory vnútorné (vrátane kabíny vodiča), vonkajšie a mikrofón. Rovnako ako optické informačné systémy sú údaje spracovávané palubným počítačom s väzbou na logickú polohu vozidla. Pre zabezpečenie funkcie týchto už namontovaných zariadení sa v súčasnej dobe spracúva databáza zvukových hlásení, ktorá bude v krátkom čase spracovaná do digitálnej formy a následne do formátu digitálneho hlásiča. Po odskúšaní funkcie jedného zariadenia budú do konca roku 2000 "oživené" všetky vozidlá vybavené digitálnym hlásičom. Ide o 10 ks kĺbových trolejbusov 15TrM, 5 ks električkových súprav 2xT6A5 a 7 ks modernizovaných električiek K2S.
Ja neviem, mne sa zda, ze je uz aj pomaly koniec roka 2001 a hlasenie zastavok funguje "az" na styroch trolejbusoch...
All: Co bolo na schodzi?