Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Neviem, či to tu už niekde padlo, ale podľa najnovšieho nariadenia sa vodičom a revizórom v službe zakazuje pracovať s obnaženou vrchnou časťou tela, v plavkách a v spodnom prádle. Takže koniec chlpatých hrudí za volantom. ?
Reakcia na: S499.1023 #32741:
TAk to si neviem predstaviť :S499.1023 a červená malinovka. ?
Reakcia na: bigmac #32740:
Bol som tam, super. Dnes sa chystám, ak slniečko dovolí, niekde za Rajku za zastávku Bezenye fotit sergeja M62 na slávnom autocúgu Splitexpres. Dúfam že tám tí turbotatári nedajú rekonštruovaný M62.3 ten má nejaký Caterpilar alebo Colomnu a to už nie je ono.
Reakcia na: tr3mp #32735:
Ach jaj. Pri tom priecestí bola taká krčma a tam ma môj strýko vodil, on si dával pivo, ja červenú bublinkovú čapovanú malinovku. Závory s "plôtikom", jasné, že si pamätám. Všeobecne mi chýba stará Petržlenka, ešte v nejakých 16-17 som chodil na pivo "Pod gaštany", niekde zhruba tam, kde dnes stojí Aupark...
re#32737, juro: ...vhodne ako poldenny vylet. do desiatej chrapat, potom tam a ked sa ti chce aj spät. len bacha na oskara, lebo ked to s tym sör-ekom prezenies, tak je to daleko... 🙂 a taktiez bacha na vikendy, zjavne akasi obdoba sone+, madarske cestovky robia vylety aby svojim klientom ukazali, co mohlo byt nagymarosi a odkial mohli byt madarske v63 napajane... detiska su tam vela rozblaznene, cosi neustale mondokuju a usliapat sa ta tam snazia. ale mozno je motiv ich vyletu rovnaky. 🙂
re#32737, juro: ja tie lodne chodievam pocuvat do gabcikova na elektraren, ked manevruje v plavebnej komore. vela kadejakych rusov, madarov, bulharov, ukrajincov, rumunov a sem-tam aj skopcaci, asi exdederoni a ich cudesne plavidla maju ckdacke 310, poniektori aj atmosfericke a spravidla s velkymi dierami v tlmicoch vyfukov, teda ak tam vobec niekedy nejake boli. ked sa uväzuje, potrebuje obe vrtule/skrutky, niekedy na prerovnanie aj v protismernom chody. vtedy to vydava krasne zvuky... nadherny randal, hlavne pri vlecnych supravach, ked ma zavesene dva, ti viac udreti zivi *****i aj tri dvaapoltisic tonove slepy vrchovato lozene zeleznou rudou(!) blazni a pani majstri sucasne. vezmes bicykel, odslapes si tam nejakyci slabych 60km, posedis si tam s nohami na stole, das si k tomu orosene pivko, sprcha jemnou vodnou hmlovinou v cene piva, 1.dieselova symfonia dmol gratis... inak ticho, zblnkot. ma to svoje caro, len tam treba chodit mimo vikendov, vtedy tam nikoho niet.
Reakcia na: tr3mp #32735:
Jasné ŠM-kou na 27-ičke som chodieval do ZDŠ-ky na Jazmínovej ulici v Petržalke.
Reakcia na: bigmac #32736:
Sníva sa mi aj zo zvukom. ?
re#32734, juro:
no, cekadacka 310 je cekadacka 310, pre neznalych K6S310DR. Alebo K8S310DR. ma to smrnc. inak je to upraveny lodny motor, tak by som tu tvoju predstavu vylepsil este jednym taznym remorkerom a troma vlecnymi clnmi pod starym mostom. to by boli zvuky... 1.Dieslova symfonia pre nizkootackovy motor.
apropos: ako je to s videnim zvukoveho efektu? pozeras usami a pocuvas ocami...? to sa moze? 🙂
Reakcia na: Juro #32734:
Hm, ja by som sa tiež chcel ešte raz zviezť 27-ičkou z Nám. hraničiarov cez starú Petržalku ... Pamätáte si ešte niekto priecestie cez spomínanú železnicu? Bolo tam, ak sa dobre pamätám, blízko detské ihrisko. A potom príjazd k Mostu SNP popri kine Partizán (zaujímavá paralela, dnes stojí veľmi blízko multikino v Auparku) a konečná na Kapucínskej. Koniec môjho sna ?
Reakcia na: Martin Fundárek #32731:
Malá spomienka na detstvo: Rušeň T669.0 (teraz 770) sa pomaly plazi s nákladným vlakom ponad Dostojevskeho rad, cez Most ČA a potom ponad Štadión Červenej hviezdy. Ten zvukový efekt. Kua to by som chcel ešte raz vidieť. Koniec sna. ?
Reakcia na: Martin Fundárek #32732:
možné to samozrejme je. budova, ktorú mám na mysli je hned za križovatkou Košická # Prístavná, klasické vežové stavadlo, niektoré okná to má zamurované.
Reakcia na: bigmac #32661:
Pozor, to, čo stojí, bola zrejme Odbočka Bratislava Juh - nie stanica Bratislava Juh. Vlaky jazdili po trase Bratislava ÚNS - Odbočka Bratislava Juh - Bratislava-Petržalka alebo Bratislava ÚNS - Odbočka Bratislava Juh - Bratislava Juh (koniec).
Reakcia na: Juro #32666:
Plný súhlas.
New York si berie príklad z Bratislavy... ?

"Newyorské metro chce prenajať názvy zastávok silným firmám"
http://www.orangeportal.sk/dnes/news/article.dwp?level1=43027&level2=43028&article=788706
OffT
-------
http://www.bleskovky.sk/?aid=408865&sid=36&ref=sprava_box
LOL! Si, nepozicias aj "skustocne" Pieskovisko? ?
-------
TOn
Reakcia na: S499.1023 #32727:

K2YU - namietal som len ohľadne zberača a sám si ma opravil, že v tom čase sa už dodávali K2 aj so zberačmi vpredu, voči čomu som už nemal žiadne námietky.

Na R-dráhe je povolená 60-ka.

T3M boli len 3 súpravy. Malo ísť skôr o skúšobnú prevádzku s tým, že v ďalších rokoch mali byť dodávané už len vozidlá s tyristorovou výzbrojou. V roku 1982 sa však ČKD začalo opäť s dodávkou odporových výzbrojí a o modernizáciach sa neuvažovalo. Dielne ani nevenovali starostlivosť, akú si TV vyžadovala, a tak aj pomerne rýchlo skončili.
Sarko:Tak si vedel ale nepovedal.A ohľadne K2YU-ale namietal,pozri si svoje príspevky cez textový vyhľadávač.Buď vo svojich názoroch aspoň konzistentný...A ešte ma napadla jedna vec-akú máte vlastne na rýchlodráhe povolenú rýchlosť?A prečo ste tam nejazdili s vozmi T3M,ktoré nepribrzďujú a namiesto toho ste si ich zlikvidovali?
Sarko:Tak si vedel ale nepovedal.A ohľadne K2YU-ale namietal,pozri si svoje príspevky cez textový vyhľadávač.Buď vo svojich názoroch aspoň konzistentný...
S499.1023:
Re #32693 - To som nepovedal. Je však faktom, že po prepnutí reverzu príprava nabieha plynule.

Re #32694 - No rozdiel to je, ale úsek, kde k prepínaniu reverzu dochádza, je úplne separovaný. Na rýchlodráhe si bol, tak vieš, že človek tam nemá za normálnych okolností dôvod prečo chodiť. Ešte možno tak samovrah, ale ten posledný z utorka si vybral trať BKV v meste a skočil si pred električku rybičku, aby vodič nestihol ubrzdiť.

Re #32696 - Snažil som sa Ti vysvetliť, že či je električka pred VP alebo po VP, po zapnutí reverzu nedochádza k trhnutiu.

Re #32697 - Opravím Ťa, ja som bol celý čas presvedčený, že to bude v inom zapojení, od momentu, keď sa to tu začalo preberať a všetci zaradom ste potvrdzovali, že zapnúť vypnutý reverz nejde bez následkov. Potom tu napísal Jenki, ktorý načrtol možnosti iného zapojenia výzbroje. Vtedy som sa utvrdil v tom, že moje presvedčenie je správne. Dnes som bol na OTKaR a elektroskúšobni, ale tam mi zmenu zapojenia výzbroje nepotvrdili. Plynulý priebeh prípravy pri vypínaní reverzu tak stále nie je vysvetlený.

Re #32698 - Urobil to konkrétny voz, bola to nejaká porucha.

Re #32700 - Viď, čo som písal k re #32697.

Re #32701 - Čo sa týka K2YU, nikdy som proti tomuto označovaniu nenamietal. To si asi mýliš s T3SU, ako označujete prvú obnovenú a súbežnú dodávku T3 pre ČSSR a súčasne export do ZSSR z roku 1982.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.