Reakcia na: fobust #32099:
Myslím, že 1966 už nemali termosýtič. A buď rád, že ho tam nemáš, mal by si vyššiu spotrebu.Dynamo od alternátora rozoznáš tak, že je asi dvakrát dlhšie a o niečo tenšie. Dynamo je pripevnené priamo na náliatku bloku, alternátor cez taký medzikus v tvare dvoch U zvarených chrbtami k sebe. Ale ak budeš chcieť, aby Ti to aspoň ako-tak svietilo a nemusel si každý deň dobíjať batériu, tak aj tak tam budeš musieť dať alternátor. V akom stave je chróm?
Náhradné diely, ktoré som mal, som už bohužiaľ všetky rozdal, takže Ťa už nemôžem obšťastniť ničím ? .
fobust
Povodne je vsetko, akurat nema termosytic, je tam mechanicky a rozdelovac sa tvari byt neoriginalny. Taktiez to dynamo sa podoba viac na alternator (vzhladovo). Inak je uplne povodna. Nevedel som ze mas rada veterany. Elektroinstalacia je uz kadeako poprepajana, miestami je cudesna, ale kupodivu to ide. Elektirku vsak bude treba komplet prerobit, niekedy blbne, ale je to vcelku vypocitave. V zime nebola jazdena, stala na spalkoch v garazi, korozia minimalna, na 38 rocne auto je to priam vynikajuce. Havarovane udajne nebolo. Ma aj tazne zariadenie, ale to si akosi vo velkom technicaku nevsimli, takze v malom to chyba... ? Zatial som s tym nic nerobil, iba som doladil brzdy, brzdi velmi dobre, aj mrtvy chod pedalu je teraz OK, premazal som capy riadenia a vlastne vsetky tie pohyblive casti. Najazdenych ma 145 000 km, motor mal go pri 110 000, je to na nom vidiet. Akurat treba trosku dolatid predzapal, ale ma vcelku kultivovany chod, ziadne strielanie a pod. sa nekona. Fraba: modra.