Sanos:Ja som ten,ktorý obdivuje Sanosy.Ale ja ich obdivujem z pohľadu vodiča,nie vlka?. Električenky:Ja by som to rozdelil na dve samostatné a spolu nesúvisiace veci-cestovné sa samozrejme platiť má.Ktosi tu argumentoval taxíkom,že ho nepoužíva,lebo je preňho drahý.Tak nech nepoužíva ani MHD.MHD nie je drahá kvôli DPB ale kvôli mestu.Mne sa napríklad nepáči ako štát využíva dane a napriek tomu ich platím.A druhá časť je tá,že ak mi DPB neumožní kúpiť si lístok,tak samozrejme nepôjdem pešo ale načierno.To je tá časť za ktorú plne môže DPB,lebo nie je schopný zaviesť doplnkový predaj CL u vodiča,lebo nie je schopný mať dostatok predajných miest otvorených v rozumnom čase,nie je schopný mať automaty,ktoré by akceptovali aspoň bankovky,keď už nie platobné karty atď. Vrakovitosť Karos:A nie je vám čudné,že v niektorých mestách
pista
Plynofikovane Karosy su super, pretoze nedymia a nesmrdia, no s ich zivotnostou to je otazne. Ved nechajme sa prekvapit a zhodnotme to tak o 3-4 roky, pokial vtedy este budu jadzit. To, ze sa "hegaju" ako nejaky Anderov rebrinak, to chapem, odkedy som videl odstrojenu Karosu - len ram - ako ju zvaracka stvorila. Myslim, ze keby to tak videlo viac cestujucich, asi by mali vazne obavy posadit sa do takeho labilneho ramu, ved to nema ziadnu tuhost. Niekedy mam pocit, ze keby na leto vybrali von vsetky okna, tak ten autobus nadobro strati vsetku tuhost a posklada sa ako domcek z karat.