Doktor: Nemyslim, ze je to len v Prahe. S Kosicami velke skusenosti nemam, ale napriklad v Brne alebo v niektorych SADkach sa stretavam (t.j. nie "su tam aj take", ale "zvacsa su tam take") s Karosami v, hm, prinajhorsom stave zodpovedajucom ich veku. Prazske su sice fakt (na Karosy) velmi dobre, ale v tychto rozbitych bohuzial jednoznacne vedie Bratislava (a najma vozovna Krasnany).
A okrem toho mam voci Karosam (B731/2) vytky kvoli nedostatocnemu pohodliu, ked stojim.
PS: Nazory vyjadrene v tomto prispevku su _ciste_ moje sukromne a mozu byt ovplyvnene aj tym, ze z 95% jazdim na autobusovych linkach obsluhovanych 1. a 3. kolonou.
A okrem toho mam voci Karosam (B731/2) vytky kvoli nedostatocnemu pohodliu, ked stojim.
PS: Nazory vyjadrene v tomto prispevku su _ciste_ moje sukromne a mozu byt ovplyvnene aj tym, ze z 95% jazdim na autobusovych linkach obsluhovanych 1. a 3. kolonou.
Peter P.
Oddnes je vypravovaná súprava 7843-44 na linku 9 aj s reklamou SAS Slovensko. Na budúci týždeň má byť ukončená oprava K2 7087. Z najnovších vozidiel po ÚD: 7789-90, 7791-92, 7753-54, 7799-7800.
Na Radlinského bude zrejme v predstihu obnovená premávka už v sobotu, lebo dnes doobeda položili asfaltový koberec a zajtra majú položiť vrchný kryt trate. Pri zbežnej prehliadke trate sa zdá, že je urobená kvalitne. Preverí to však až prevádzka.
Aktuálnou je aj informácia, že TAMBUS 1408 vyšiel po generálnej oprave motora z ohrady na Jurajovom dvore.
Ešte ku oprave Bublifuku /TAM4400/:ďakujem všetkým pracovníkom aj pánovi ing.SINOVI, vedúcemu prevádzky Petržalka, že tento Tambus bude môcť naďalej brázdiť ulice Bratislavy. Nech ho KHD8 úspešne tlačí!!!