Otvorte si ba.sme.sk a pozrite si fotku z Patrónky a prečítajte text.
Majú 100% pravdu. By som bol rád, kto dovolil tam postaviť tie búdy. Myslím si, že tak ako prišlo VZN o tom, že sa nesmie piť alkohol x metrov od dôležitých inštitúcií (ministrestvá, úrady, školy,...), že by sa tak malo stať aj na zastávkach MHD a to vo vzdialenosti 100 metrov od nej. ? Lebo stánky majú zisk, ale o čistotu v svojom okolí sa nestarajú. DPB, či mesto by postupne nechal dojsť súčasné zmluvy a uzatváral by len nové, v ktorých by bolo, že stánok môže predávať len potraviny, tabak a noviny. Žiaden alkohol a musí viesť predaj lístkov na MHD, stánok by mal vlajku DPB ako info, že má lístky (niečo ako Algida, či easy) Takisto by stánkar musel raz denne počas otváracích hodín pozametať priestor v okolí stánku, možno celú zastávku. DPB by garantoval monopol na danej zastávke. Na frekventovaných v jednom smere, na menej frekventovaných v oboch smeroch. Prednosť by mali stánky s širším druhom sortimentu (potraviny+tabak+noviny) Priestor na stánok by sa prenajímal prostredníctvom dražby. (Kvôli korupcii) Bol by presne určený vzhľad stánkov (maximálne tri - štyri typy) a ich farebné vyhotovenie v farbách mesta, či DPB.
Ak by to spoločnosti odmietli, DPB by sa do toho mohol pustiť sám a zaručiť si ziskovosť z tejto činnosti, ktorá určite zisková je.
Možno by sme mali Lampáreň na bartislava.sk a magistrát zavaliť sťažnosťami o tejto situácii na Patrónke, Hl. stanici,... a možno sa niečo zmení ako s premenovávaním zastávok. S DPB už pohádaní ste, tak prečo nie? ?
Majú 100% pravdu. By som bol rád, kto dovolil tam postaviť tie búdy. Myslím si, že tak ako prišlo VZN o tom, že sa nesmie piť alkohol x metrov od dôležitých inštitúcií (ministrestvá, úrady, školy,...), že by sa tak malo stať aj na zastávkach MHD a to vo vzdialenosti 100 metrov od nej. ? Lebo stánky majú zisk, ale o čistotu v svojom okolí sa nestarajú. DPB, či mesto by postupne nechal dojsť súčasné zmluvy a uzatváral by len nové, v ktorých by bolo, že stánok môže predávať len potraviny, tabak a noviny. Žiaden alkohol a musí viesť predaj lístkov na MHD, stánok by mal vlajku DPB ako info, že má lístky (niečo ako Algida, či easy) Takisto by stánkar musel raz denne počas otváracích hodín pozametať priestor v okolí stánku, možno celú zastávku. DPB by garantoval monopol na danej zastávke. Na frekventovaných v jednom smere, na menej frekventovaných v oboch smeroch. Prednosť by mali stánky s širším druhom sortimentu (potraviny+tabak+noviny) Priestor na stánok by sa prenajímal prostredníctvom dražby. (Kvôli korupcii) Bol by presne určený vzhľad stánkov (maximálne tri - štyri typy) a ich farebné vyhotovenie v farbách mesta, či DPB.
Ak by to spoločnosti odmietli, DPB by sa do toho mohol pustiť sám a zaručiť si ziskovosť z tejto činnosti, ktorá určite zisková je.
Možno by sme mali Lampáreň na bartislava.sk a magistrát zavaliť sťažnosťami o tejto situácii na Patrónke, Hl. stanici,... a možno sa niečo zmení ako s premenovávaním zastávok. S DPB už pohádaní ste, tak prečo nie? ?
galiyosha
Mozno budu Laminatka ci Papyr vediet o niecom lepsom, ale aj tak mam pocit, ze najlacnejsie vychadza ta Kilometricka banka Ceskych drah -- vid http://www.cd.cz/index.php?action=article&id=920.
Keby ste sli dvaja do Prahy a spat, po navrate by na KMB zostalo asi 700 kilometrov (420 Kc), ktore treba prejazdit do 6 mesiacov od zaciatku platnosti. To je tak akurat na jednu dalsiu cestu do Prahy a spat. Kedze je KMB prenosna, mohol by si ju niekomu predat ci pozicat.
KMB vsak, prirodzene, predavaju len na staniciach Ceskych drah. Tj bud by si predtym musel do Ciech skocit alebo by ti ju niekto musel zakupit a priviezt.
Ak nechces riesit ziadnu KMB, oplati sa kupit si aspon Kartu Z. Tu uz predavaju aj na niektorych slovenskych staniciach, vid http://dop.slovakrail.sk/zlava_karta_z.html. Cesta s nou je vsak drahsia, nez s KMB. Ak som to zle nespocital, tak za cestu dvoch ludi tam a spat s Kartami Z zaplatis viac (2x 132 Sk + 4x 630 Sk = 2784 Sk, ked cenu listka Bratislava - Praha preberiem z danej stranky ZSSK o Karte Z), nez za Kilometricku banku CD + 4 listky na usek Bratislava - Kuty (asi 1550 Sk + 2x 141 Sk + 2x asi 140 Sk = 2112 Sk), a to ti na tej KMB este ostane neprejazdenych 700 km.
Ceske drahy na leto planuju Junior Pas leto za 100 Kc. Ten sa oplati zhruba rovnako ako KMB, len, opat, predavat sa bude asi len na staniciach CD.
(Ak som niekde spravil chybu, prosim veci znalych, aby ma opravili. Vdaka.)