***OPRAVA*** v predchadzajucom prispevku malo byt vo vete "...zhruba 700 ks. zostrojenich" namiesto "700 ks" malo byt "700kss".
Za pochopenie dakujem!
Doktor
(odd.patologie,Fakultna nemocnica,Košice).
Za pochopenie dakujem!
Doktor
(odd.patologie,Fakultna nemocnica,Košice).
Beus
Vzhladom na rekonstrukciu nadjazdu zo Seneckej cesty do Vajnor (jeho napojenie na uz vybudovany nadjazd nad Sen.c.) a s tym spojenu nutnu vyluku liniek 53, 56 a 65 sa DPB dohodol so ZSR o tom, ze sa zacne znovu vyuzivat trat zo stanice Bratislava-Filialka na Predmestie a budu tade chodit vlaky do Vajnor.
Prakticka realizacia: ZSR zrekonstruuje komplet tratovy zvrsok (nie vsetky kolaje) od Predmestia az po Trnavske myto - to uz maju takmer hotove, dnes rano som videl ako podbijali rekonstruovane priecestie na Riazansku, inac je vymeneny zvrsok uz vsade a chyba im len usek za garazami medzi Riazanskou a Jarosovou a peron pri tom useku. Po takto zrekonstruovanej trati budu premavat vlaky so 4-5 zastavkami (je viacero verzii) z Trnavskeho Myta na ZST Vajnory (ak sa nepletiem).
Vlaky budu tvorene najpravdepodobnejsie voznami radu 810 (cize SM-11 na kolajniciach - motor Skoda ML634, automatika Praga 2M70, 1 hnacia naprava s reverzibilnym prevodom, konstrukcna rychlost 80km/h, neoficialna vyssia) (mozno s vlecnakmi 010/011), comu nasvedcuje to, ze uz jedna 810-tka bola videna ako s par ludmi prisla z mesta na ZST Vajnory, chvilu tam pobudla a potom plnym plynom zdrhla nazad - zrejme robili skusobne jazdy.
Pre interval vlakov je tiez viacero verzii, uvazovalo sa vraj s intervalmi od 20 do 30 minut. Zda sa, ze do chudiniek 810-tok namontuju cvikace R&G Mielec a ak budu mat linkove oznacenie, tak pravdepodobne 53.
Takze sa mame na co tesit, teda aspon ja sa uz tesim. A tentoraz bez ironie