som mimoriadne nespokojna s dopravou elektrickami z mestskej casti Dubravka do mesta. Rano je to priserne. Okrem toho, ze vodici si radi "prispia" na obratisku ? rada by som upozornila na fakt, ze vozne su casto mokre, smrdia, sedadla su studene, v elektricke sa nekuri ani trosicku ani ked je chladno - polozit svoj zadok na plastove sedadlo, super vychladene, ked je vonku 5°C az 10°C rano je priam zivotu nebezpecne - sama trpim uz tazkym zapalom mechura uz si radsej ani nesadam. "ujovia" a "tety" si pod svojim zadockom kuria aby im volacosi neprechladlo a cestujuca verejnost je im ukradnuta... za zvysene cestovne je to hanba DPMB. fuuj... preplati mi liecenie dopravny podnik, kedze za zimu mozu ich opatrenia ? (na otazku vodicovi - preco e vo vozni zima bola odpoved - Musime setrit...) ? Ziadat po ludoch tie nekrestanske peniaze za prepravu je "svinstvo" lebo ziadna zmena ani naprava k lepsiemu zo strany DPM neprichadza a cestujuci len doplacaju - rada by som vedela "na koho" ?????
Sarko
Tr3mp to má ideálne zrátané aj po stránke počtu zastávok. L1 ich má 14, L2 - 25, L3 - 26, L4 - 23 a L5 - 10. Pri L1 a 5 by sa dalo napohľad pozerať ako o zachádzku jednej linky na Hlavnú stanicu a spolu majú tieto dve linky 24 zastávok. Pri prehodení smerov L3 cez Obchodnú a L4 cez Špitálsku, máš na L4 potom 28 zastávok, a to sa potom budú horšie zosúlaďovať napr. prestávky vodičov. Doba obehu navrhovanej L3 cez Špitálsku by bola 36'+37' (73'), doba obehu navrhovanej L4 cez Obchodnú by bola 39'+39' (78'). Pri rozdelení liniek od zastávky Park kultúry po stretnutie na zastávke Legionárska a opačne trvá L3 13,5' a L4 12', takže nielen že by bol preklad intervalov na dúbravskej radiále, ale aj stretanie spojov týchto liniek na Legionárskej a Trnavskom mýte s priamymi prestupmi. Mrknem aj na nadväznosť voči ostatným linkám (tr3mp to má už možno dávno spočítané), ale už teraz musím aj ja konštatovať - je to naozaj dogma.