Reakcia na: spokojný čitateľ #27747:
Lamačská nebola odjakživa jednosmerka, len od času, keď bola postavená diaľnica. Dokonca po nej voľakedy tiež premávala 30ka do Lamača, čo bola ešte pôvodnejšia linka ako 26 
Obojsmerná Lamačská je už niekoľko týždňov (ak nie mesiacov) a zatiaľ som žiadne kolízie nevidel. Opačný smer je zatiaľ len pre vozidlá stavby, málo frekventovaný. Spočiatku si ľudia ešte zvykali - jazdili v protismere, hoci každých pár metrov bola značka o zmene organizácie dopravy a v strede plná čiara

V konečnom stave budú po Lamačskej pravdepodobne jazdiť všetky linky smer z Lamača nielen 30ka. Busy nebudú teda jazdiť po diaľnici. Pri Tescu pribudne jedna "menšia" diaľničná križovatka, ktorá zabezpečí to, čo je dnes ešte nemožné ...
Vladimír
Čo sa týka toho "miesta na sedenie" vzadu, tam sa mi nepáči, že to má sklony rozhorúčiť sa na nepríjemnú teplotu.
Od ľudí blízkych iMHD (
I keď je pravda, že občas treba niečo utiahnuť.
V tom žiaľ spočíva trolejbusová "odbornosť" Karosy, ktorá s veľkou slávou predstavila trolejbus (24 Tr) s karosériou, ktorá má životnosť "až" 10 rokov ?
Re #27732 m@rtin - ad Tambus: No napríklad v našom DP vedúci technickej prevádzky zakázal generálkovať Tambusy, pretože sú to vraj konštrukčne také výborné vozidlá, že aj po jedenástich rokoch prevádzky by bolo ich generálkovanie mrhaním peniazmi, lebo ju ho vôbec nepotrebujú. Preto sa porobili len veľké prehliadky.
Re #27732 bigmac: A nebude ten klbák práveže pre Vajnory ako odškodnenie, že sa im na "ich" linku tlačia sedláci?