Reakcia na: J #27728:
Mne sa 21 Tr-ka páči, ale práveže mňa sklamali neodtiahnuté detaily. Za vrchol nedokonalosti považujem neexistenciu v smere jazdy otočených sedačiek hneď pri predných dverách. V neskorších sériách (zrejme aj v BA verzii) je tam aspoň rovný kryt asi na odkladanie batožiny, pôvodne tam bol pripevnený hasiaci prístroj ? Čo sa týka toho "miesta na sedenie" vzadu, tam sa mi nepáči, že to má sklony rozhorúčiť sa na nepríjemnú teplotu.
Od ľudí blízkych iMHD (
) som počul aj váľajúcich sa "šróbikoch" v CB aj ja. Aj v Prešove sme to mali, tak sa kryt otvoril, "šróbiky" sa dali tam, kam patria a zatiaľ poslúchajú.I keď je pravda, že občas treba niečo utiahnuť.
V tom žiaľ spočíva trolejbusová "odbornosť" Karosy, ktorá s veľkou slávou predstavila trolejbus (24 Tr) s karosériou, ktorá má životnosť "až" 10 rokov ?
Re #27732 m@rtin - ad Tambus: No napríklad v našom DP vedúci technickej prevádzky zakázal generálkovať Tambusy, pretože sú to vraj konštrukčne také výborné vozidlá, že aj po jedenástich rokoch prevádzky by bolo ich generálkovanie mrhaním peniazmi, lebo ju ho vôbec nepotrebujú. Preto sa porobili len veľké prehliadky.
Re #27732 bigmac: A nebude ten klbák práveže pre Vajnory ako odškodnenie, že sa im na "ich" linku tlačia sedláci?
m@rtin
Škoda Ostrov jde opravdu do hajzlu. Škoda holding prodává svých 5 dcer, ale mezi ty se opravdu asi Ostrov nezařadí.
21Tr je asi nejpohodlnější nízkopodlažní vozidlo jaké znám. Horší je už propracovanost (madla, lišty.....).
Ať jsou v Bratislavě jakékoliv silnice, věř tomu, že nejsou o moc horší než kdekoliv jinde v ČR. V celé východní Evropě se rozpadá silniční infrastruktura. A neboj se, žádné Citybusy se v Praze nerozpadají, nevypadávají jim okna apod. Jen to v nich na špatných silnicích víc vrže. Nic víc.
Já bych se té 24Tr nebál, ale je pravda, že 22Tr je asi vozidlo MHD, které se mi líbí úplně nejvíc. Škoda, že Škoda končí ?.
Mimochodem od letošního roku proběhl restyling interiéru Citybusů. Sám jsem na něj zvědavý.