Vy ste tu teda dobre kecali cez vikend, nevlazdem a ani sa mi nechce to cele citat. Ale k jednej veci, co sa tu rozoberala: tram do DNV. Neviem kto tu uz hovoril ze by mohla ist po vlakovej trati, ale je to blbost. Lebo najprv by to muselo byt nieco ??idne, a navyse si neviem predstavit kde by to odbocilo na tram siet, lebo ak v Dubravke, tak je to blbost, nakolko by sa to vlieklo cez celu Dubravku a Karlovku kym by to doslo do mesta. Dalej mam vazne obavy ako by sa to zmestilo na vlakovu trat, kde je uz dnes dost velika vozba, BRKS sa do toho este tlacia, dalej ake by boli poplatky ZSR, etc. Je to samozrejme technicky riesitelne, ale myslim si ze lacnejsie a efektivnejsie by bolo potiahnut tramvaj do DNV, tam dve samostatne vetvy, jednu do sidliska, potom dopava az k sucasnej zastavke Novoveska (pri Poste, tam je aj miesto na dvojkolajne obratisko), druhu poza DNV okolo stanice do VW. K tomu jednu SORovu doplnkovu linku z Tehelne na Hriadky. Alebo jednu trasu cez DNV, aj ked by si to mozno vyziadalo asanacie casti zastavby v starej DNV. Ale nechal by som aspon jendokolajnu spojku priamo do zavodu VW, pred smenou by tam jednosmerne chodili vozy s robotnikmi, po smene zas jednosmerne smerom do mesta. Akurat by sa muselo spravit dost velike obaratisko, aby sa to tam pomestilo. ?
bigmac