Reakcia na: J #27277:
Medzi 6:00 a 8:30 deväť vlakov? To je tak zhruba 3-4 vlaky za hodinu? To je 15-20 minútový interval? To je trochu málo, nemyslíš? Donútiť ľudí, aby šli autobusom na žel. stanicu a potom štvrť hodiny v špičke čakali na vlak je trochu drsné, nie?Re #27285: Pripájam sa. Prečo by väčšia medzizastávková vzdialenosť mala predražovať náklady na stavbu alebo prevádzku?
bigmac
zssk(vtedy este zsr) sa uz raz s dpc nedohodli na linke 55 filialka-slovany-predmestie-vychod, dovodom bola cena.
re j: kde si ziskal ten prepocet, ze ked 2km nebudem mat zastavku elektricky, ze sa to proti nafte predrazi?
cela tato polemika ma len utvrdzuje v tomto:
zeleznicu zaintegrovat do mhd hlavne tarifne bez nutnosti dalsieho zvrhleho bid doplatku a nechat ju jazdit +/- tak, ako jazdi
okamzite zacat s vystavbou tram trate rychlodrazneho typu cez sidlisko a staru dedinu okolo zst do vw. (priamu spojku mimo sidliska mozeme zvazit ako jednokolajku, manipulacna trat, kridlo k linkam, atd)
v prahe sa z libne na hln taktiez dostanes aj vlakom, aj tramvajou a urcite nikomu nie je divne, ze na to staci rovnaky cestovny doklad. dokonca aj metrom.