To som nevedel, ze 21Tr je uz zaradena do prevadzky. Dnes rano som sa nou viezol. Musim priznat, ze vdaka nizkej podlahe vyzera ulicka medzi sedadlami ovela uzsia ako v starsich modeloch.
Ale to nestastne dopytove otvaranie dveri versus nudzove znamenie vodicovi - ked su tie tlacidla umiestnene takto nad sebou, ludia pri vystupovani stlacaju automaticky to prve zhora, teda znamenie vodicovi. A potom stoja a cucia a cakaju, kedy sa tie dvere uz otvoria. Preco sa na novych vozoch funkcia znamenie vodicovi a dopytove otvaranie dveri nemozu spojit do jedneho tlacidla?
Ale to nestastne dopytove otvaranie dveri versus nudzove znamenie vodicovi - ked su tie tlacidla umiestnene takto nad sebou, ludia pri vystupovani stlacaju automaticky to prve zhora, teda znamenie vodicovi. A potom stoja a cucia a cakaju, kedy sa tie dvere uz otvoria. Preco sa na novych vozoch funkcia znamenie vodicovi a dopytove otvaranie dveri nemozu spojit do jedneho tlacidla?
fobust
Zasa sa hadaju a nic nebude. Idioti. Ja velmi dobre viem ake vyhody ba malo vies trat pod dunajom a v centre mesta podpovrchovo. Nikde som nepisal ze metro doprave nepomoze, ale PROSTE NEMAME TOLKO PENAZI. Mne je nanajvys jasne, ze ked sa spravi ta elektricka na tisicke cez Stary most do Petrzalky ako docasne riesenie, tak to bude riesenim trvalym, aspon na najblizsich 30 rokov. A to sa oplati potom aj kupim nizkopodlazne tramvaje na 1000-ku. Vezmi si ze uz 30 rokov je docasne riesenie autobusova doprava. NIC MI NEDAVA REALNY PREDPOKLAD K TOMU, ZE SA V DOHLADNEJ DOBE ZMENI SITUACIA, PRETO HOVORIM JEDNO: ROBME TO, NA CO MAME PENIAZE A CO SI REALNE MOZEME DOVOLIT. TEDA RYCHLODRAZNU TRAMVAJ NA ROZCHODE 1000 MM NA KVALITNOM SPODKU S DEFINITIVNYM VYSKOVYMY A SMEROVYMY POMERMI, CO JE V PRIPADE PETRZALKY RELATIVNE JEDNODUCHE, LEBO JE TAM UZ KORIDOR. PRAZCE SB8B UMOZNUJUCE NESKOR, TOTO ZDORAZNUJEM, NESKOR PRECHOD NA 1435, KED BUDU NA TO PENIAZE A CELY SYSTEM SA PRESTAVA NA MESTSKU RYCHLODRAHU SO ZANIKNUTIM ELEKTRICIEK TAK AKO ICH POZNAME.