Reakcia na: Ike #25790:
Tak som Ti našiel aj foto- podľa stránky je tam aj nejaká T4.
Sólo KT4YU
http://mercurio.iet.unipi.it/pix/yu/trams/Beograd311-031001-IZ.jpg
http://mercurio.iet.unipi.it/pix/yu/trams/Beograd351-IZ.jpg
Súprava 2xKT4YU
http://mercurio.iet.unipi.it/pix/yu/trams/Beograd378-IZ.jpg
A ešte spomínané basilejské električky (motor+vlek):
http://mercurio.iet.unipi.it/pix/yu/trams/Beograd606-IZ.jpg
http://mercurio.iet.unipi.it/pix/yu/trams/Beograd1339-IZ.jpg
Sarko
Čo sa týka umiestňovania pantografov na K2YU vzadu, doplním, že v Sarajeve boli takto umiestňované košové zberače už z výroby, a to na požiadavku DP, ktorý tak chcel ostať verný spôsobu umiestnenia zberača (v minulosti tyčového), ktorý je zvonku sťahovaný trolejbusovým sťahovákom a takisto aj z dôvodu menšieho znečistenia uhlíkom. Ťažko však posúdiť, či je to z hľadiska bezpečnosti vhodný spôsob. Do Sarajeva bolo takto z ČKD dodaných 20 ks T3YU a celkovo 90 ks K2YU. PvvSa by som doplnil len toľko, že pantograf sa umiestňuje vpredu len v prípade úplných rekonštrukcií vojnou zničených K2YU, takže si myslím, že s umiestnením vzadu ich ešte zostane väčšie množstvo. V Sarajeve som sa stretol aj s takými špecialitami ako úplne odstránený (zakrytovaný) vetrák a podobne, ale o tom bližšie na diskusii www.transport.imhd.sk.