Cau.
Nepremávajú však opačne otočené, ale normálne v súpravách 2xKT4 (detto ako 2xT6). Ak aj napriek tomu budeš tvrdiť, že si niečo také videl, tak to bola možno len nejaká výluka s dočasným otočením na "PX", avšak takto je fakticky použiteľné len vozidlo v smere jazdy.
Tak teda neviem... Ake to preboha bolo dlhe???
Sarko
Čo sa týka umiestňovania pantografov na K2YU vzadu, doplním, že v Sarajeve boli takto umiestňované košové zberače už z výroby, a to na požiadavku DP, ktorý tak chcel ostať verný spôsobu umiestnenia zberača (v minulosti tyčového), ktorý je zvonku sťahovaný trolejbusovým sťahovákom a takisto aj z dôvodu menšieho znečistenia uhlíkom. Ťažko však posúdiť, či je to z hľadiska bezpečnosti vhodný spôsob. Do Sarajeva bolo takto z ČKD dodaných 20 ks T3YU a celkovo 90 ks K2YU. PvvSa by som doplnil len toľko, že pantograf sa umiestňuje vpredu len v prípade úplných rekonštrukcií vojnou zničených K2YU, takže si myslím, že s umiestnením vzadu ich ešte zostane väčšie množstvo. V Sarajeve som sa stretol aj s takými špecialitami ako úplne odstránený (zakrytovaný) vetrák a podobne, ale o tom bližšie na diskusii www.transport.imhd.sk.