Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: bobitwo #254944:
Dlhšie by to isto trvalo (už len 2x stavať stavebnú stenu), ale určite 2x dlhšie. Búracie práce a montáž eskalátora určite netrvá rok. Navyše sa tu bavíme o tom, že primárna funkcia (aspoň tohto poschodia) je autobusová stanica, takže jej potreby musia mať prioritu.
Reakcia na: Valec #254942:
Nevidel som rozsah prác, čo treba riešiť, možno tam je toho viac. Alebo pri tomto postupe by tie práce trvali 2x dlhšie....
Reakcia na: Pajo #254934:
Nekrič hop, lebo všelijaké reči sa už šíria.
Reakcia na: bobitwo #254933:
Napríklad kým vyrezávajú otvor pre nový eskalátor mohli nechať fungovať celú pôvodnú plochu stanice s tým, že by sa využívali nástupištia na oboch stranách od otočných dverí po miesto výrezu. Lebo najhoršia je práve tá časť pri nástupišti 13, ktoré je to dlhšie (viac zasahuje do nástupného ostrovčeka a zároveň je pri ňom zlom stavebnej steny za ktorou sa bude robiť ten otvor.
A keď budú mať eskalátory hotové, až potom robiť priestor pre Kaufland.
Reakcia na: Pajo #254934:
Ráno medzi 7-9 hod sú niektoré spoje zo stanice po príchode vlakov tak plné že ľudia stoja pri dverách ale večer po 20 a cez víkendy doobeda to vozí vzduch, je to také nárazové ako kedy ale zas je pravda že väčšinu dňa chodí poloprázdna.
Reakcia na: Petto #254935:
Zrušiť L3 a postaviť tam dialnicu
Reakcia na: bobitwo #254907:
Nie je.
Reakcia na: Valec #254912:
Myslel som, že Dubnica n/V ani oficiálnu AS nemá, len hlavnú zastávku(á la BS alebo Holíč) pri SPŠ. Typujem: 30 eur?
Reakcia na: Pajo #254934:
Tak na L1 sú vhodné vozidla K2
Ale zase nemôžem tvrdiť že L1 chodí vyslovene prázdna... Zo všetkých e liniek má určite najmenej cestujúcich ale žeby vozila vzduch??? Práve preto je aj mimo špičky na intervale 7-8 a nie 5 ako zvyšok siete
Prípadne spraviť to tak že do Petržalky by išli L1 a L3
L3 by mala interval 4/5/5 a v špičke by premávali skrátené spoje v trase Rača- NLŠ medzi riadnymi spojmi

Predĺžená L1 by zhltla možno 5 vozidiel
Takto upravená L3 by zhltla 25 vozidiel ráno pri intervale 4 minúty
Následne skrátená L3 cca 20 vozidiel
Navýšenie výpravy by bolo o cca 9 vozov ale boli by to primárne 32m vlaky takze výprava by bola LTT, až budúci rok keď príde 10ks škodoviek sa bude dať niečo posilniť 😞
Reakcia na: Pajo #254934:
Napr. minulú stredu bola jedna K2S na zastávke Centrum smer HLS natrieskaná krátko po 13tej (ešte pred začiatkom posilneného intervalu), ale je to naozaj ako kedy. No maximálne by si ušetril 1-2 vodičov a 1-2 kačice, čo reálne žiadny rozdiel nespraví a akurát sa zhorší ďalšia linka
Reakcia na: Pajo #254934:
Zalezi ktory rezim resp cas dňa. No akekolvek posilnenie L3 je uz dost otazne. Len prechod z 2,5min na 2min by zhltol cca 8 vozidiel a to asi neusetris z L1.
Otázka do pléna: nemáte pocit, že L1 je nejak zbytočne predimenzovaná? Ja tam vždy vidím polovicu sedadiel prázdnych. Podľa mňa by sa L1 mala zredukovať a L3 posilniť. Čo vy na to?
Reakcia na: Viko #254932:
Ako inak naplánovať?
Reakcia na: 810zssk #254930:
Lenže ono to nie je extrémne zúžené na nejakú nevyhnutne krátku dobu. Už to tam pár mesiacov takto je a ďalší takmer rok aj bude. Za mňa jasný fail a dôkaz toho, že ak už chceli ísť do takejto prestavby, mali ju inak naplánovať, ak im aspoň trošičku záleží na cestujúcich.

A vôbec... Pro-cestovateľské riešenie nízkej vyťaženosti nástupíšť by nemalo mať podobu, že k čakacej hale pridáme tretie potraviny a cestujúci nech trpia, ale skôr posunutie steny s točitými dverami vpred tak, aby sa zväčšila "čakacia" hala na úkor pár prvých stání.
Reakcia na: TomJ #254928:
Z Trnavy do Bratislavy chodí aj niekoľko diaľkových liniek. Nie sú síce integrované v IDS BK (ani Tatran neni), ale to nemyslím si, že by to potenciálneho cestujúceho odradilo. A tam sme na jazdnej dobe veľmi podobnej vlaku.
Reakcia na: Viko #254929:
A tá stavebná stena hneď vedľa nástupíšť ti nenaznačila že toto nie je finálny stav? 🙂 Áno, teraz keď je to extrémne zúžené tak je to nepochybne neprijemné, ale to je predsa spôsobené tým že budúca čakáreň / prechodová chodba je vo výstavbe a teda ten priestor neprístupný.
Reakcia na: bobitwo #254915:
"Je teda ozaj problém, že sa zmenší stanica? Nie je skôr ten problém, že sa prestrelila veľkosť stanice v Bratislave?"
Ak je taký problém uveriť iným ľuďom - nech sa páči, choď sa tam hocikedy pozrieť naživo. Ani nemusí byť uprostred špičky, ja som tam zažil kľučkovanie cez rady pred autobusmi aj cez obed.
Reakcia na: bobitwo #254923:
Nepochopil si ma. Len samotná cesta busom z Trnavy do Bratislavy trvá dve hodiny, vlakom 30 minút. Čiže ak by niekto chcel ísť z Trnavy do Rovinky autobusmi cez Nivy, tak to určite nebude rýchlejšie ako spojenie vlak + 40 + bus do Rovinky.
Reakcia na: si #254926:
Presne tak to je 👍
Reakcia na: bobitwo #254924:
ono v ramci prava vseobecne plati, ze clovek/obcan moze robit cokolvek co zakon nezakazuje (a urad/stat zas moze robit len to co mu zakon vyslovene povoluje/nariaduje), takze cokolvek co robit mozes v zakone pravdepodobne nenajdes......

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.