Reakcia na: bobitwo #253135:
Toto vyzerá ako veľmi zaujímavá metodika, vybrať si pred určitým bodom (podjazd pod Prievozskou) náhodný počet križovatiek (Mlynské nivy, D1), spočítať pripájajúce sa pruhy, ale neodpočítať odpájajúce sa pruhy (1x Mlynské nivy, 2x Prievozská). Ak by sme pri rovnakej metodike (neodpočítavajúc odpájajúce sa pruhy) zobrali ešte dlhší úsek, tak by sme mohli vypočítať, že do jedného pruhu v podjazde na Bajkalskej sa pripája aj 25 pruhov 
"2 pruhy z Prístavného mosta smer Centrum" je tento https://maps.app.goo.gl/mc3aEE5bvfKXMU1s9 jeden pruh?
Perličkou počítania je, že údajne sa do jedného pruhu zlučuje 6-7 pruhov, ale zanedbá sa, že pred podjazdom je tak či tak zúženie len na tri pruhy: https://maps.app.goo.gl/qrnB3SeeShLRhxXp7. Ak by pred týmto zúžením vstupovalo do úseku aj 10 pruhov, tu bude stále obmedzenie na tri pruhy. Za ním pokračujú 3 pruhy (2 vpravo na Prievozskú a jeden po Bajkalskej) + 1 jeden bus pruh. Pruhov je za týmto miesto vlastne viac, keď teda chceme celú analýzu obmedziť len na počet pruhov

Bus pruhy v podjazde pod Prievozskou sú (hoci sa to nezdá) najmä na zlepšenie plynulosti IAD - je omnoho jednoduchšie sa zaradiť na Bajkalskú od Prievozskej, keďže sa prednosť dáva len autobusom, ktoré jazdia zriedka. Bez nich by sa na zjazdových rampách tvorili väčšie kolóny. Takže smelo do rušenia bus pruhu

Andrej