Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: samkoh #253041:
No vidíš .. my sme ďalej .. tu sa predaj lístkov po kovide ani, len neobnovil v malých staniciach. Buď si ho zaplatíš s prirážkou 3€ vo vlaku alebo si ho kúpiš cez appku.. ak máš na stanici dakde v prdelovciach signál aspoň 3G..
Reakcia na: Qwertzuiop #253038:
Nesnívam o turniketoch, len poukazujem na to, že v Taliansku by si našiel turniket aj na polozabudnutých tratiach v okolí hlavného mesta, kde mimo hlavného mesta nie sú ostrovné nástupištia, dlhé roky tam jazdili "vykopávky" a posledný vlak v nedeľu chodí z hlavného mesta 18:56. Dokonca na tejto konkrétnej stanici sa v čase môjho 2,5-mesačného pobytu v tom mestečku vačšinu času predávali lístky len v krčmo-trafiko-zmiešanom tovare(pokojne si pri tom predstavte slovenský vzhľad takéhoto podniku) vedľa stanice.
Reakcia na: Qwertzuiop #253038:
Vieš o tom, že trať BA - Žilina je už teraz vyťažená na viac ako 90%. Kde tam chceš dať ďalšie vlaky?
Reakcia na: Vectron #253036:
Že veľké štátne molochy ziskové nie sú ma neprekvapuje. Ak to nie je ziskové, prečo potom vidím kopu nákladných vlakov v DNV? Hádam nerobia charitu.
Reakcia na: samkoh #253037:
Bože tieto vaše vlhké sny o turniketoch a neviem čom. Absolútne to na Slovensku nie je potrebné. Jediné čo potrebujeme sú husté intervaly okolo veľkých miest (husté na SK pomery, t. j. napr. BA-TT každých 15 minút v špičke a pod.) za dobré ceny, ideálne do 2€ a tie vlaky budú plné s 99% ľuďmi s lístkom. Nikomu v takom prípade nebude prekážať raz-za-čas vynechaný spoj alebo stará súprava. V tejto krajine nám fakt stačí aby to jazdilo. Detto okolie KE alebo Vysoké Tatry, Žilina... Na SK je potenciál aj s tým čo máme a minimálnymi investíciami urobiť na 10-15 rokov aspoň provizórny dobrý systém. Potom môžeme riešiť viac.
Reakcia na: Adam3 #253032:
Skús mi vysvetliť, prečo nie je možné turnikety a čítačky osadiť už teraz, alebo pri rekonštrukciách staníc? Odpadne ti časť čiernych pasažierov, potrebuješ menej personálu... Som zvedavý na ten dôvod.
Reakcia na: Adam3 #253032:
Už sa robí okolo Popradu...
Hm, plánovač cesty dnes z nejakého dôvodu vôbec neponúka spoje linky 44. Konečne výštražný štrajk za zlepšenie stavu trakčného vedenia?😛
(Nie, nemyslím práve trať na Kolibu.)
Reakcia na: bobitwo #253027:
No veru niekde treba zacat. Napriklad tak modernizaciou 80% infrastruktury, kedze vsetko okrem koridoru BA - ZA je totalny balkan. Ked to o par desatroci bude hotove potom sa mozme bavit o par turniketoch a citackach listkov. Inak je to ako stavat komin na dome ked nemas hotove ani zaklady.
Reakcia na: Cancer #253021:
Kde tam vidíš zrušené spoje? O tratiach sa vie od začiatku.
Reakcia na: mXhq #252942:
Now what? 🤔
Cestovné v Prahe môže zdražieť o 20 až 30 percent. Zvýšenie už schválili poslanci Stredočeského kraja, hlasovať bude v lete ešte pražské zastupiteľstvo. Bežný polhodinový papierový lístok by po novom mohol stáť 39 korún namiesto 30.

https://e.dennikn.sk/minuta/4683922/
V prvom rade je úplne smiešne aby dopravca navrhoval objednávateľovi že má redukovať objem výkonov. V druhom rade by objednávateľ v situácii kedy dopravca nie je schopný zabezpečovať dopravu mal súťažiť dopravcu iného a nie bezhlavo prihadzovať zákazky firme ktorá to vlastne nechce jazdiť.
Reakcia na: Adam3 #253025:
Môžeš mať taký ten balkánsky turniket okolo ktorého sa dá voľne prechádzať :))
Reakcia na: Adam3 #253025:
Je na čase s tým spraviť poriadok potom. Niekde treba začať.
Reakcia na: Vladimír #253001:
Problém je, že z članku, ktorý zverejnilo ZSSK vychádza, že chcú škrať skoro všade, a to zrejme znamená víkendovú prevádzku ako cez vianočné sviatky.
Nemusím Ti isto vysvetlovať, že ak chcú ušetriť súpravu a aj personál, že musia zrušiť viac ako jeden-dva páry na jednej linke.

No a z toho vyplýva, že na bežných regionálnych linkách zrejme bude dvojhodinovka (napr. Nové Zámky - Nitra, Nitra - Topoľčany). Z Topoľčian príde teda do Nitry vlak iba 5:42, 7:42 (vlak na 7. o 6:42 nebude).
Na nosných tratiach pri Bratislave zase bude hodinovka na miesto polhodinovky a vlaky budú podľa mňa horšie vyzerať ako 3. januára.
Reakcia na: bobitwo #253023:
Videl si v akom stave su zeleznicne stanice v tejto bananovej republike? Toto sa da realizovat v civilizovanom svete kde je zeleznicna doprava maximalne oddelena od okolia, komplet oplotena a pristup na nastupistia je cez podchod. My tu nemame ani len peronizovane nastupistia na hlavnom koridore. Do 90% vlakov nastupujem prebehnutim cez kolajisko / vlecku. Turnikety nehrozia ani len v rychlikovych staniciach na koridore, nie to este na random zastavkach na lokalkach kde ti kazdy turniket obide...
Reakcia na: S499.1023 #253009:
Nákladná doprava je zisková. Osobná nie je. Od toho sa dosť veľa vecí odvíja. Najmä ak ti štát ešte prikazuje zadarmo voziť časť cestujúcich.
Reakcia na: Solider #253022:
Alebo vieš spraviť aj jednoduché opatrenia, ako sú bežné v zahraničí. Že do istých častí stanice sa dostaneš len s platným lístkom. A aby sa nedalo podvádzať, tak pri odchode zo stanice sa bude treba znova pípnuť, aby sa nepodvádzalo. Pár turniketov, čítačky lístkov a hotovo.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.