Reakcia na: Jenki #25296:
Tak to je velmi potesujuca sprava. Vzhladom na to, s akou pomalostou treba ratat pri budovani petrzalskej trate (sam som zvedavy, kde vezmu peniaze na rekonstrukciu Stareho mosta), je vysoko pravdepodobne, ze sa sem z Ostravy dovali uz odladeny vyrobok s vychytanymi muchami. 
Teda za predpokladu, ze nezapracuju dlhe prsty Siemensu na magistrate.

Ked uz sa tu tak bavime o buducich vozidlach, nevie niekto, ako je to s novymi SORmi? Dakto dakde hovoril, ze snad chystaju aj klobasovu verziu...
fobust
Hmm a co takto tato konstrukcia:
http://imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef2b33233533f3341f3039341f212e1f2b2529232932342b252c251f212923213a292e3225242f2def392b2e212c23
Vsak aj K3R-N je na tomto istom principe. Akurat ten stred by naozaj mohgol byt kratsi, aby to podvozky vydrzali. Ale ber ohlad na to, ze som to pisal par rokov dozadu, dnes by som to robil inak. Ale princip ostal. Bolo to iba z recesie, ked som sa prvy krat dopocul o K3R-N a tak som vypracoval nieco podobne na beze T3....