V akom automate si to kupoval? Ja som začiatkom roka v automatoch pri vstupe do metra kupoval 24-hodinový ktorý bolo treba označiť a nevšimol som si že by tam bola možnosť platnosti od výdaja.
Mňa nedávno (december 2024) prekvapilo vo Viedni na Hauptbahnhofe, že 24-hodinový papierový lístok z automatu má vyznačený začiatok aj koniec platnosti - od okamihu výdaja 24 hodín.
Dúfam, že sa tam naozaj dá kúpiť aj 24-hodinový do zásoby s nutnosťou jeho označenia alebo aspoň si navoliť iný čas / dátum začiatku platnosti.
V minulosti si pamätám že sa vo Viedni 24-hodinové lístky z automatu museli označovať. Takže keď som decembri na lístku nenašiel miesto na označenie, tak napriek vyznačenej platnosti som sa bol pre istotu opýtať v zákazníckom centre ÖBB.
65 má dlhočiznú trasu s viacerými pravidelne upchatými miestami. Ak uviazne po Trnávku, možno vypravia záložák z jedného alebo druhého depa, ale ak uviazne na Tuhovskej a Vajnorskom nadjazde, záložák nepomôže.
Teraz, keď viem o zrušení linky 59, som práve premýšľal, či by sme nemohli urobiť menšiu autobusovú linku z Na Pántoch do Rača. V žiadnom vedec na dopravu, takže sa nehnevajte
Preto si myslím že by bola vhodne aby ostala linka 7 v úseku Vinohrady-Stanica aj ráno aj poobede...
Ráno 5 minút poobede 8
Ako alternatívne spojenie...
32 minútové koliecko takže ráno by to zhltlo 8 poradí, poobede 5
Áno nebolo by to vhodné z dôvodu že by to bolo nepravidelne...
Ale ták K2S by sa uživili tam a stačili by a aspoň by jazdili a tým pádom by sme sa ich vedeli zbaviť skôr
Denne by takto vychádzalo 12K2
4 pre linku 1 a 8 pre linku 7
No dobre ale iba o 26 osôb (pri 8 os. na m2, čo je dosť veľa). Zrušením 6 spojov 7 za hodinu sa zníži kapacita po Vinohrady o 1980 ľudí, avšak pôjdu navyše 3 spoje 3 s kapacitou 1068 ľudí. Takže, ak dobre počítam v úseku Blumentál - Vinohrady sa zníži kapacita v poobednej špičke o 912 ľudí.
15 spojov išlo iba v úseku Blumental-Vinohrady...
Ak pôjde 30T tak kapacita nebude o toľko zhoršená hoc Račianska radiála je dlhodobo poddimenzovaná...
Ráno by tam bol najvhodnejší voz predĺžený aspoň o B a C článok (2-3/3-4 29T/30T)
Bude to samozrejme málo, aj v Petržalke, ale podobne ako pri Košickej, cieľom je zrejme postaviť novú trať a vyfotiť sa pri nej, prevádzka je už nepodstatná, to by boli vyhodené peniaze
Nebudú 4 minúty poobede málo? Už teraz jazdí 3 poobede dosť plná a po novom pôjde namiesto 18 (spolu so 7) iba 15 spojov za hodinu, poobede mala mať 3 3-minútový interval. Niektoré spoje by mohli prinajhoršom končiť na Vinohradoch.
Snáď ju ešte posilnia nejakými vloženými spojmi v úseku Tbiliská - Na Pántoch, pretože tá 59 býva v niektorých časoch z Pántov dosť vyťažená a teraz príde o 2-3 kĺbové spoje za hodinu.
myslim ze "dobra" cesta je aj na sucasnej trase autobusov k volakedajsiemu masokombinatu.... vytrasu tam spolahlivo vsetky skrutky a matice bez ohladu na to ako dobre boli dotiahnute
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Urbanway 2423