Reakcia na: Mopy #252480:
Ak budú chodníky poriadne vyspádované tak mláky nebudú.Neviem načo chceš deliť L3 a zároveň nechať v tom úseku posilnenú L7.
Úplne stačí posilniť kapacitu na L3 (špička 2-3 min.) a keď nechať L7 v tejto trase tak iba ako doplnkovú s 10-15 min.int.
Ja by som však L7 potiahol znova do centra po Obchodnej cez Tunel a nábrežie a Jesenského späť na Obchodnú s 10 min.int. ako doplnkovú linku. Zuckermandel ako nový dosť silný cieľový bod má z vrchného centra veľmi zlé napojenie momentálne. IBA L31,39, ktoré však v špičke jazdia veľmi nespoľahlivo pre kolóny na trase. Idú spolu a potom aj 15-20 min. nič.
Keďže sme sa pri prestavbe triangla vzdali spoločnej električkovej zastávky pri Tuneli pre L4,9 pred River parkom je to jediné spojenie zo Zochovej.
Mopy
3ka - to bol len taky napad, ako zachovat sucasnu kapacitu (v Raci spolu so 7kou) a keby 3ka bola rozdelena, tak ak by daco poruchalo sa v Raci, tak to neovplyvni celu linku ale len je cast/polovicu.. no spekuloval som no.. resp. 3ka ako taka by bola zachovana ako je a spickove spoje by sa tocili po prejdeni mesta cez Blumental.. (doviezli by majoritnu cast z Petrzky..kedze by aj tak poprestupovali na 4 v centre resp 9 na Blumental smer Ruzinov).. pripadne aj smer Karlovka/Dubravka (ale proste spekulujem..)
7ka - to dobry napad co vravis..
Som zvedavy co daju vrhcni planovaci z DPB, ci planuju obnovit aj L1 v Petrzke ako bola, kym nedali 1link variant..