Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: bobitwo #252420:
Hmotnosť, napravovy tlak...
18cm vie niekedy urobiť strašne veľa 🙂
Reakcia na: upravovač fotiek #252419:
Keď už sme pri dlhých električkach...
Koľko má A/B/C článok na dĺžku u 29T???
Reakcia na: upravovač fotiek #252419:
čo akože zmení tých 18cm rozdielu?
OK, už ma to štve že je ticho. Budú nové tramvaje pre Bratislavu dlhé 48,35m alebo 48,53m? Tentokrát som ako vzor zobral Škodu ForCity Smart 36T/37T/38T, samozrejme je to upravené, nie kópia.

Reakcia na: Ma178rek #252417:
Nie, to je niekoľkodňová novinka.
Reakcia na: Klepeto #252416:
Na zastávke je aj terčík s L4 či to už bolo dávnejšie??
Reakcia na: SixSixTrooper #252415:
Áno boli tu asi hodinu poobede uverejnené nové CP L4 a petržalských bus liniek, ktoré mali nové zastávky. Platnosť od 29.3.25 L4 Vodná veža (Vydrica) a pre busy Jungmanova. No potom zmyzli, tak nech sa vyjadria módi fóra čo je to za chaos.
Reakcia na: Qwertzuiop #252414:
V dispeč. fóre o tom niečo je
Ževraj by od 29.3. mala byť sprevádzkovaná zastávka Vydrica (Vodná veža). Čítal som na Skyscraper City v sekcii Vydrica. Vie o tom niekto niečo? Či je to pravda alebo nejaké detaily. Dík : )
Ticket Equipment Ltd./TIM Ticket Issue Machines Ltd./T.I.M. 101 v sluzbach CSAD Bratislava (cca 1976-1990). Viete nieco viac?

Ahojte, vcera sa na mna usmialo stastie na blsaku na Interi. Sice som nevedel co presne kupujem a predavac nevedel uplne co vlastne predava 🙂
Podla stiktu mi bolo jasne ze je to masinka na vydavanie listkov. Na ciferniku je vyrazene Kcs a hal. Musel som to mat.

Z detstva si velmi dobre pamatam na strojceky Setright, ktore boli v kazdom autobuse CSAD. Ale TIM mi nic nehovori.

Na internete sa toho vela neda najst:
Podla tohto clanku sa mohli taketo strojceky v Ceskoslovensku vyskytovat v roku 1948 v Jihlave, alebo v 70.rokoch v Plzni. O Bratislave ziadna stopa.
https://www.busportal.cz/clanek/z-historie-odbavovacich-zarizeni-strojky-t-i-m-ticket-issue-machine-8121
https://www.busportal.cz/clanek/z-historie-odbavovacich-systemu-zajimave-jizdenky-ze-strojku-t-i-m-12432
http://www.bob-mockford.co.uk/museum/machines/tim/

Kazdopadne, ten co som nahodou kupil ma vyrobne cislo 12 a razitkuje text CSAD Bratislava. Datumovka je nastavena na den 20.11.90. Nenasiel som na nom ziaden vyrobny stitok ci oznacenie modelu, avsak na motore je 8/76. Ano, na rozdiel od vacsiny strojcekov TIM ma tento kus zakladnu s motorom, do ktorej sa zasunie. A Ano, na internete som zatial nasiel dve fotografie TIM s motorovou zakladnou + jednu s inou zakladnou. Takze ich nebude vela.

Podla motorovej zakladne by davalo zmysel ze bol namontovany napriklad v (medzinarodnej) pokladni na Autobusovej stanici. Ak viete viac info, dufam ze sa o ne podelite. Patri to k dopravnej historii Bratislavy.
Stojcek je v zachovalom stave, ale ide velmi tazko. Motor som do elektriny este nepripajal. Motor samotny je na 24 V, ale v zakladni su 2 "instalacne krabice" takze sa mozno pripajal na 220V. Kabel je odstrihnuty.

Dalsie zdroje a sovietska verzia:
https://www.worthpoint.com/worthopedia/bus-transport-mycalex-tim-ticket-946867103
https://www.ebay.com/itm/275559315688
http://www.fahrscheinwesen.de/drucker/TIM.html
https://en.wikipedia.org/wiki/Setright_Machine

Budem rad ked si na nieco spomeniete 🙂 Dakujem
Reakcia na: SixSixTrooper #252231:
Neviem či ste ma pochopili ako som myslel ale je to už jedno keďže odpoveď (alebo ktoré číslo ma ktorú farbu) už poznám. S použitím internetu sa to dá celkom jednoducho:).
Keď chcete môžem to tu vypísať
Reakcia na: M@trixX #252370:
Ak bude parkovné jediný príjem mesta zo mňa ako občana s trvalým pobytom a vlastným bytom, tak nech je trhová cena za parkovanie. Inak je takáto úvaha neprimeraná.
Reakcia na: bobitwo #252406:
"A je aj otázkou času, či Tesco nezpoplatní tie parkoviská. "
to nie je ci, ale je to cista istota.... pretoze aj tam kde nejake to zdielanie priestoru na parkovanie pred obchodom do zavedenia paas fungovalo bez vacsich problemov a konfliktov, tak zavedenie paas vytvori taky tlak na nespoplatnene priestory ze pokial to obchod nezacne regulovat, tak tam nebude ostavat miesto pre jeho vlastnych zakaznikov (teda pre to pre co to ten obchod vlastne ma)
Reakcia na: Dadino #252407:
Vyzerá to teda na lowcostové opravy zastávok v roku 2025 🤐
Reakcia na: B K #252293:
Dneska som tam videl uložených pár obrubníkov a teda sú klasické betónové.
Reakcia na: tbus #252405:
Nechodíme vždy spolu. To je jedna vec. Druhá vec, je to len otázka času, kedy PAAS príde aj ku mne. Z posledných 5 , pri 3 pokusoch, čo som prišiel domov po 22hej, tak som šlapal domov cca 1,5km, lebo bližšie nebolo nikde voľno a to som si dával nie jedno kolečko. Aj to bol problém nájsť niečo. Pomaly to vyzerá tak, že auto takto neskoro v noci budem musieť nechať v Danubia, či veľkom Tescu vedľa, to je 2,7km, resp. 3km podľa navigácie. To je 40-45 minút pešo. Samozrejme, môžeš povedať, že je tam MHD, ale 98 jazdí každých 15 minút, 91 každých 20 minút. A je aj otázkou času, či Tesco nezpoplatní tie parkoviská.
Reakcia na: bobitwo #252404:
zober kamarata tvojim autom, vyriesi sa jeho parkovanie a tebe doplati polku za benzin, profit
Reakcia na: Andrej #252402:
Ak sa rieši MHD, ja chodím tiež na divokú vodu do Čunova okrem iného. Teda požadujem, aby som po BA vedel cestovať pomocou MHD s mojím kajakom na divokú vodu, rozmery 275x67x35cm a športovým kajakom 400x60x45cm a morským kajakom 515x55x45cm. Samozrejme, musí to byť bezpečné aj pre cestujúcich kajaky vážia od 20kg hore, okrem športového, ale ten je z karbónu a nový stojí 2500€, tak nech sa tomu nič nestane. Tak isto požadujem, aby na Divokú vodu jazdil v od mája - októbra autobus aspoň každých 20 minút a aby posledný nešiel o 19:04, ale až o 23:04 a aby boli zabezpečené aj nočáky. Ak mi teda niekto tvrdí, že nemám jazdiť autom, ale MHD.
Reakcia na: Andrej #252402:
ja by som len dodal, ze nejaky prijemnejsi interval medzi spojmi je jedna vec (aj ked zas neda sa ocakavat ze do hornej-dolnej s 5 obyvatelmi bude nieco chodit co 5 minut, tam by sa skor hodilo nieco ako zvozovy mikrobus na zavolanie/ako pripoj k niecomu kapacitnemu kde to ma zmysel); dalsia vec je naplnenie spojov, pokial vozim substrat ktory sa sam nerozhoduje a je mu to jedno, tak sa snazim naplnit kazde vozidlo kolko sa zmesti pretoze tak mi jednotkovy naklad na prepravu kusu substratu vyde najlacnejsie, avsak ked sa substrat zacne sam rozhodovat, tak sa mu kopcom napechovanemu velmi pacit nebude....
a tretia vec je este aj dlzka prepravy substratu, preprava spojmi typu Mn povymetajuc kazdu vrbu dokola bude (s vynimkou dopravcu) pre kazdeho menej zaujimava ako ked je k dispozicii priamo iduci Nex 😃

a smutne je ze toto mesto sa k tomuto problemu stavia sposobom ze ked mne zdochla koza tak nech zdochne aj susedovi a miesto toho aby riesilo pouzitelnost VHD tak len zneprijemnuje vsetkymi moznymi sposobmi zivot tym co si problematiku dopravy riesia v ramci moznosti po svojej osi.... (a popri tom este celkom uspesne sabotuje aj tu dopravu verejnu)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.