Reakcia na: Zberač mínusiek #252281:
Ešte na seba musím zareagovať, aby som mohol vložiť screenshot aký “easy as 1-2-3” je nákup traťového lístka v Můj vlak. To nie že neprebiješ, ale hlavne to v appke ZSSK nespravíš vôbec. Takto - eshopom a appkou v podaní ZSSK - mimochodom spoznáš firmu, pre ktorú si ako zákazník na príťaž od momentu, kedy jej ešte len chceš dať svoje peniaze.
A už posledná vec, ČD išlo práve cestou motivácie (ČD Body), nie hlúpej prirážky.
Zberač mínusiek
#252276 ČD Můj vlak ti pri prestupe dá veľmi dobrý servis vrátane meškaní, nástupíšť a koľají, rovnako dobrý servis pri nákupe a po nákupe, a uznávam, že nerieši lokálne IDS a busy, len seba. Lenže to máš práve rovnaké ako ZSSK Ideme Vlakom.
Ostatné uvedené use cases sú okrajové a vôbec, nikto nebráni ľuďom nosiť si papierovú mapu, koňa a pazúriky a kožky namiesto MasterCard, ak im to tak vyhovuje.
Sme v 21. storočí, 99,9 % všetkých informácií k ceste A do bodu B pomocou VHD potrebuješ, máš dnes možnosť mať vo vrecku. Ak má niekto validný dôvod dáta v mobile/mobil/PC nemať, prosím, tam je pokladňa, ľudské zdroje niečo stoja, vy zas neplatíte paušál.
Dalo sa to spraviť lepšie? To je čo za (rečnícku) otázku? Samozrejme, miliónkrát.