Reakcia na: B K #252245:
V mojej práci je 8 kolegov, čo chodia do práce SAD/ZSSK. 7 z nich si 2x denne kupuje lístok, len 1 má IDS. Nikto z nich nemá viac ako 40. Vieš, prečo to tak robia? Lebo to tak robili vždy. Známy robil v O2 v roku 2020, keď zaviedli, že kto príde osobne zaplatiť faktúru, tak má prirážku 2€. Takých ľudí bolo podľa nich 54% vtedy. 35% ľudí to platilo šekom na pošte (mimochodom, pošta si tiež brala poplatok 1€ či koľko to bolo vtedy). 89% zákazníkov O2 teda míňalo svoj čas na to, aby fyzicky zobrali šek, išli s ním na pobočku O2, či išli na poštu a v hotovosti to zaplatili. Ale O2 povedalo, že ten 2€ poplatok nemusíš platiť, ak máš elektronickú faktúru, digitálny box a platbu faktúry online. Záležitosť 9 kliknutí do mobilu či koľko to bolo vtedy. O 1,5 roka, čo tam známy končil, tak na predajni platilo už len 23%, cez poštu 12%. Kedy to O2 nezaviedlo, tak doteraz to budú podobné percentá ľudí, lebo však ich to nič nestojí, čo na tom, že O2 míňalo tony papiera, museli to spracúvať desiatky ľudí... Ale hej, zlé O2, ktoré im chcelo zdvihnúť ceny paušálov a iných služieb.
Teda hej tých viac ako 50% predaných lístkov predaných osobne má nejaký dôvod. A v celku jednoduchý. Lebo to stojí rovnaké peniaze ako keď si to kúpi cez internet, tak prečo by som to kupoval cez internet?
Lebo ak sa na to mieniš pozerať takto, tak zrušme všetky elektronické služby, lebo však tak sa to robilo roky, že si behal s papiermi hore dole kade tade.
Vladimír
Ale to bola trochu zámerná hyperbola. Netvrdím, že sa bez výhrad stotožňujem s aktuálnymi krokmi ZSSK.