Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Majo #251864:
Nie som z BA, môžeš prosím priblížiť približný nástup a ukončenie podľa typu služby? Predpokladám, že delenú robí jeden vodič rannú + popoludňajšiu špičku, ranná jeden vodič iba ranná špička a celodenná dvaja vodiči, pričom jeden robí rannú špičku + dopoludňajšie sedlo a druhý popoludňajšiu špičku + večerné sedlo? A ako sa striedajú vodičom služby? Ďakujem 🙂
Reakcia na: Andrej #251865:
Nepomer vznikol keď sa škrtla posilnená poobedňajšia špička. Ranných špičiek bolo vždy viac aj v minulosti, ale nie až tak výrazne – pri dvojlinkovom variante bol od 6:30 do 19:00 celodenný 8-minútový interval a celodenné linky nemali ranné špičky, pretože ráno nebol posilnený interval. Delené boli na linkách 6 a 7, pričom na linke 7 bol nepomer z dôvodu odlišnej trasy, ráno do Rače a poobede iba po Vinohrady.
Reakcia na: Andrej #251865:
Dobre vravíš (píšeš), so zavedením 1-linkového variantu v roku 2019 sa zrušil celodenný 4-minútový interval cez školský rok, zrušenie 4-minútového intervalu počas poobedňajšej špičky prišlo až v ďalšej etape "optimalizácie".
Reakcia na: Majo #251864:
Ak si dobre pamatam, tak tento nepomer nastal az pocas covidu, ci? Este pred pandemiou boli delene poradia aj na ostatnych linkach: https://imhd.sk/ba/galeria-media/232636/7783-7784-na-spoji-linky-9-id%C3%BAcom-z-Vozovne-Kras%C5%88any?ghv=342&ref=ba%2Fvozidlo%2F342%2F%25C4%258CKD-Tatra-T3-7783
Reakcia na: S499.1023 #251861:
No veď práve o tú diametrálne odlišnú sumu išlo, ostatné bolo iba na dokreslenie. Len tak pre zaujímavosť, dnes je bez ZV v električkovej doprave 64 celodenných poradí (1 - 5, 3 - 17, 4 - 24, 9 - 18), 7 delených poradí (1 - 2, 7 - 5) a 29 ranných poradí (1 - 2, 3 - 4, 4 - 6, 7 - 12, 9 - 5). Takýto nepomer ranných poradí k ostatným, ktorý nastal so zavedením 1-linkového variantu, tu snáď ešte nikdy v histórii električkovej dopravy nebol. Skoro tretina električkových vlakov jazdí len cca 4 hodiny denne. Pritom poobedná špička by tiež potrebovala posilniť na 4 minúty na každej radiále a linka 7, ktorá s 10-minútovým intervalom poobede posilňuje iba každú druhú 3-ku (s rovnomenným 5-minútovým intervalom), postráda v tejto forme logiku.
Reakcia na: Solider #251858:
Kolektívna zmluva je verejná, obsahuje všetky mzdové tarify, príplatky, atď.

Takže chlapci si môžu v podstate na cent vypočítať, koľko zarobia v čistom.
Reakcia na: Solider #251856:
Tak som to myslel. 80 som napísal omylom, 20 na hodinu bez príplatkov nemajú ani naši vnútroštátni rušňovodiči. Ale hádam na SK nie je daň zo mzdy 50%, aby to bolo tých Majových 20 evri.
Reakcia na: Majo #251859:
Čo okrem zle odhadnutej sumy (chcel som samozrejme napísať 40 evri, nie 80) som tam neuviedol z toho, čo píšeš ty?
Reakcia na: Majo #251859:
Tebe musia posielať výkonnostnú odmenu z marketingu alebo čo 😅
Reakcia na: S499.1023 #251852:
Ty si už úplne vypadol z bratislavských reálií. 😀 V lepšom prípade vstávaš okolo 4. ráno a ideš nejakými prvými dennými spojmi pred 5. hodinou, v horšom máš nástup v takom čase, že musíš ísť z domu posledným nočákom okolo 4. ráno s prestupom na Hlavnej stanici na služobák (s "bonusom" v podobe rôznych individuí pod vplyvom omamných a psychotropných látok v nočnom autobuse aj na stanici), takže vstávaš nejako okolo 3. ráno. Odjazdíš si 3 - 4 hodiny prakticky bez prestávky (lebo do 4 a 1/2 hodiny byť nemusí), končíš niekedy medzi 8. a 9. hodinou a potom si celý deň v práci (/škole/kdekoľvek) primerane rozbitý, pričom s narastajúcim vekom narastá aj úroveň Tvojho rozbitia. Na účet Ti príde za to 15 - 20 € (čo je aktuálne cena 4 - 6 pív v Bratislave). Prečo to teda niekto robí? Napríklad pre tie krásne momenty, akými sú východ slnka z miesta s najlepším výhľadom, spev tyristorov, svišťanie prevodoviek pri maximálnej rýchlosti v tuneli, opätované úsmevy a dobrý pocit, že si odviezol stovky ľudí bezpečne a pohodlne do cieľa. 🙂
Reakcia na: si #251857:
To je hodinová tarifa podľa kolektívnej zmluvy + príslušná výkonnostná odmena, bez príplatkov.
Reakcia na: Andy #251855:
predpokladam ze inzeratova realita bude so vsetkymi moznymi priplatkami..... takze realita niekoho kto nafasuje tie "oblubene" sluzby bude kdesi inde.....
Reakcia na: S499.1023 #251854:
Áno, ale stále za štvorhodinovú špičku nezarobíš 80 eur v hrubom ani náhodou. Tak možno polovicu ak zarátam aj pohyblivú zložku.
Reakcia na: S499.1023 #251854:
V akutálnych inzerátoch píšu 8.24 električka, 8.85 autobus, 9.75 trolejbus.
https://www.profesia.sk/praca/dopravny-podnik-bratislava-akciova-spolocnost/C24549?cd_page=volne-pracovne-pozicie
Reakcia na: Solider #251853:
Ale tak teraz som myslel, že už majú aspoň nejakých osem na hodinu?
Reakcia na: S499.1023 #251844:
Pred pár rokmi keď bola ešte sadzba 4,02 eur na hodinu sa za ranný diel dalo zarobiť tak do 20 eur v hrubom 😉
Reakcia na: Daak #251848:
Napísal som "nech nežeriem" 😃.
Reakcia na: Daak #251848:
#251850
Aj s naftou 😂
Reakcia na: trolejbus6207 #251849:
A možno myslí náklady pre zamestnávateľa.
Reakcia na: Daak #251848:
Ani náhodou, možno tak za 8 hodinovú službu, to sa Laminátka kruto zmýlil...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.