Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #250298:
To sa neda porovnat. Minuly piatok som mal cest ist 99kou a Sustekova znela stale ako Custekova.. 🤨 Stary hlas tiez stretavam, naposled v 7703+06 a 7717+18.. to bol aj retro zazitok.. balzam na usi v hlaseni.. I ked sa mi zda ze aj tu AI hlasenie kusok vytuningovali zas.. pani Tvarozkova, nech si mysli kazdy co chce, bude vzdy legendarna. A sa tesim a som rad ked chytim voz a pocujem jej hlasenie zastavky🙂
Reakcia na: Ma178rek #250297:
Neviem ci pomôcť, ale v niektorých vozidlách ešte stretávam starú tetu a skutočne ten ľudských hlas vytvára oveľa príjemnejší dojem.
Ďalší update v hlásení
Minimálne na zastávke Jesenského hlási cestujúci pozor vystupujete do vozovky aj po slovensky aj anglicky;)
Reakcia na: danlo #250294:
Matky sa tvária ako odborníčky podľa toho, ako im to vyhovuje. Keď treba, odbiju argumentom "my nie sme odborníčky a vy?" A inokedy zase prezentujú dojmy za axiomy, ktoré ak sa dovolí spochybniť žena, tak jej dohovoria ako "matka matke" a keď muž, tak je to čistý "mansplaining". Žiaľ, diskusia sa s nimi viesť nedá.
Reakcia na: danlo #250294:
Dosť by to pomohlo odkloniť dopravu, ktorá teraz ide cez BA, ničí dva dôležité diaľničné mosty a upcháva tunel Sitina. V horizonte 30 rokov bude oblasť medzi BA a Brnom zrejme takmer celá urbanizovaná.
Reakcia na: MatejBA #250272:
Tak lebo nim nie je a casto trepe blbosti. Znepokojene matky sa podla mna nepovazuju za dopravne expertky - bojuju iba za ekologicke a bezpecne riesenia (podla nazvu - zrejme pre svoje deti). V tomto pripade tym, ze ziadaju aby sa zbytocne neminuli 2 mld eur, ale sa radsej vyuzili rozumne. Este som nevidel data, ktore by ma presvedcili, ze je ten tunel potrebny za take obrovske peniaze - viem si dokonca predstavit, ze zeleznicny tunel by vychadzal navratnejsie. Na taketo obrovske investicie je potrebne brat ohlad na hodnotu za peniaze - nie len sa tesit, ze hura bude nova dialnica v tuneli - a napriklad vdaka tomu zomriem o par rokov skor kvoli urovni zdravotnictva...
Reakcia na: milan.to #250292:
Skus klopnut prstom. Mne to vzdy pomohlo.
Mali ste niekto v poslednom čase problém s nákupom lístka na kartu DPB (prípadne iného dopravcu IDS) cez označovače v MHD? Mne kartu označovač detekuje bez problémov, ale mám problém s vybratím lístka na obrazovke. Ako keby obrazovka nereagovala na dotyk.
Reakcia na: Mikso21 #250289:
Ano
Reakcia na: Mikso21 #250289:
Ano.
Hrate tu niekto SIMT MHD?
Reakcia na: andy27 #250287:
Prosím, pouč ma o dopravnom upokojovaní v Číne
Reakcia na: Ike #250283:
Na dopravné upokojovanie sú najlepšie gulagy, soft verzia je vyhnať podnikavých ľudí za hranice. Potom si budete môcť užívať upokojené mesto a jazdiť na bicykloch ako v Maovej Číne.
Reakcia na: BA2301 #250284:
Veď stále máš volebné obvody v rámci mesta. Inak mne osobne by sa páčilo, keby sa starostovia a primátori nevolili, ale fungovalo to ako na štátnej úrovni. Tiež nevolíme premiéra.
Reakcia na: MatejBA #250278:
Ja na Vajanského nábreží ako jeho častý užívateľ naopak vidím výrazné skapacitnenie a odstránenie pôvodných obmedzení 🙂
Reakcia na: Ike #250283:
Podstata problému nie je v existencii mestských častí. Naopak, je dobré, ak miesto nie je riadené centrálne (diktátorsky) ale zohľadňujú sa rôzne lokálne špecifiká. Problém je v tom, že sa mesto a mestské časti nedokážu dohodnúť - to je o (ne)kultúre a neschopnosti diskutovať o rodielnych názoroch. Podobne rozdelené sú aj iné mestá v Európe a ich spravovanie je konzistentnejšie naprieč mestom. Treba pochopiť, že ten, kto má väčšinu nemá absolútnu moc ale stále musí vecne jednať a diskutovať.
Ako najväčší problém vnímam existenciu mestských častí. Mesto očividne má aspoň malé gule robiť dopravné upokojovanie a dopravnú redukciu, ale má značne obmedzené množstvo komunikácií vo svojej správe, ktoré sú na tento účel vhodné.

Mestské časti, naopak, gule nemajú, hoci 99% ich komunikácií je vyslovene vhodných na takúto politiku.

Potom to vyzerá tak, že mesto si robí virtue signalling na tranzitných komunikáciach a na mestskej komunikácií III triedy človeka zrazí auto idúce 80, pretože tam nie je žiadny funkčný prvok a šanca že tam budú policajti merať rýchlosť je 0,00000%
Reakcia na: Viko #250279:
Prosim precitaj si prvych 8 slov z mojho prispevku.
Reakcia na: Viko #250279:
ony by tie tunely boli najlepsie 2 (jeden vnutromestsky a druhy obchvatovy), nuz ale ked sa miesto tunelov realizuju este aj obmedzenia vo vychodo-zapadnych prepojeniach v meste.....

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.