Vidím že naďalej sa na regiobusoch nedejú žiadne pokutovateľné porušenia štandardov. Idem 215kou a práve sme s ľahkosťou preleteli okolo Vrančovičovej kde stalo doslova 20+ ľudí. Následne detto ŽST Lamač s 9 cestujúcimi.
To je moja prvá jazda regiobusom za asi pol roka, a keby som bol inšpektor, viem tu hneď udeliť pokuty za stovky eur.
Ktorá z týchto možností teda platí?
1. BID a.s. je chránená dielňa ktorá zamestnáva slepcov ktorí nevidia úplne jednoznačne a očividne pravidelné ignorovanie štandardov IDS BK.
2. BSK kryje zadok Arrive a nevyžaduje dodávanie služby za ktorú platí z našich peňazí.
To je moja prvá jazda regiobusom za asi pol roka, a keby som bol inšpektor, viem tu hneď udeliť pokuty za stovky eur.
Ktorá z týchto možností teda platí?
1. BID a.s. je chránená dielňa ktorá zamestnáva slepcov ktorí nevidia úplne jednoznačne a očividne pravidelné ignorovanie štandardov IDS BK.
2. BSK kryje zadok Arrive a nevyžaduje dodávanie služby za ktorú platí z našich peňazí.
Ako na to hľadí právo?

mirec240
Čo sa týka vodičov, ešte som nezažil, aby vodič autobusu, ktorý na prehľadnej križovatke nedal prednosť cyklistovi, ho takmer zrazil a ešte ho aj vytrúbil. To sa potom nemôžeme diviť, že v januári nespokojný vodič auta strhol na autobuse tabuľky s EČV po vzájomnej potýčke, keď tam takto jazdia...
Inak pezinská NB12 sa využíva aj na NAD pri železničných výlukách, takže možno sa raz objaví aj u nás v BA