Ten autobus tam aj dnes podvečer stál takto odstavený...
Ak rotujú značky, tak to je o to mrzutejšie - 662GF je oficiálne preregistrácia k VINku autobusu, ktorý mal predtým prievidzské čísla: https://evidencia-dopravcov.eu/voz/36538
Už nie, zostal len CNG Citelis a jeden SOR, ktorý dnes prišiel o značky. Zajtra to vedia pokryť s bielou Sorkou na AA číslach (linky 1 a 2) a NB12 (linky 3 a 4), samozrejme pokiaľ sa dnes nezistili (technické) nedostatky aj na ďalších vozidlách.
Edit: vozidlo na fotkách v príspevku #249839 podľa náteru nezodpovedá vozidlu https://imhd.sk/transport/vozidlo/13795/Pezinok-963-8UE (ktoré ako jediné má čierny podokenný pás na ľavom boku vozidla) ale vozidlu https://imhd.sk/transport/vozidlo/13793/Pezinok-AA-662GF . Avšak na linkách 3 (33) a 4 (44) jazdil cez víkendy len voz 963 8UE, voz 963 9UE vykonával spoje na 1 (11) a 2 (22). Voz na fotkách bol na linke 33. Takže sa natíska otázka, ktorý voz vlastne dostal AA čísla a či neprišlo aj k vzájomnému prehodeniu značiek medzi vozidlami.
Ešte je tu možnosť, že tie fotky sú už staršieho dáta a zverejnené to bolo až dnes.
Kupodivu, toto podcenili aj v Prahe. Na t-58 má byť 14 trolejbusov, kúpili 15. To sa, samozrejme, nedá zvládnuť nikdy. Na letiskovej t-59 je 17 poradí, kúpili 20. Ani tu sa to nepodarí každý deň vypraviť. Nerozumiem, kto toto manažuje.
Myslíš, že súkromný dopravca by si mohol dovoliť takú rezervu nákladných áut alebo autobusov?
To takovou rezervu by nikdo na světě neplatil. To jenom my jsme to platili dosud, a to platit nebudem.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
6503