Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #249032:
To chceš aj tých pár turistov, čo sem prídu, vyháňať? Pritom oni potom píšu na internet väčšinou naprosto pozitívne hodnotenia, trochu si popozeraj internet. I keď kšeft tí 1-dňoví veľký neurobia, ale tie pozitívne hodnotenia zasa prilákajú ďalších a možno i na dlhšie.
Reakcia na: zakaznik #249035:
Neviem kde si sa dočítal že chcem niekomu zamedzovať vstup. Rovnako ako si nemôžem hocikde v rozpore s predpisom odstaviť auto, nemôžem si hocikde v rozpore s predpisom odstaviť ani autobus. Vozidlo ako vozidlo. Keď je plno, musím ísť inde.

Príliš veľa tourbusov (viac než je tam povolené) je problém bez ohľadu na obrubníky lebo blokujú zastávku. Problémy tam vznikali dávno pred tou cyklotrasou. Len bohužiaľ MP na to kašle.
Reakcia na: Urbanway 2423 #249036:
Mesto sieť parkovísk má. Aj pravidlá ich používania. Ale nikto ich nerešpektuje a nevymahaju sa.
Reakcia na: mirec240 #249033:
Nešlo by to parkovisko pre autobusy zriadiť pri Starom moste v Petržalke namiesto časti parkoviska pre IAD? Je to hneď vedľa Einsteinovej, takže by to bolo blízko diaľnice a hneď za Starým mostom je centrum.
Reakcia na: 810zssk #249032:
Nielen turistické zájazdy. Určite by si najradšej zamedzil vstup do Bratislavy aj všetkým organizovaným skupinám mimomestských žiakov a študentov. 😀
Reakcia na: mirec240 #249033:
Toto napadlo aj mňa, že ten priestor zastávky je nesystémový vo vzťahu k zvyšku cyklotrasy
Reakcia na: 810zssk #249032:
Samozrejme, k tomu som sa už vyjadroval v minulosti tiež. Ale keďže za tie roky s tým nikto nič neurobil, nečakám zázraky. Chýba k tomu aj nejaká plocha, kde by tie autobusy nikomu neprekážali...
Otázny je ale aj zmysel tých (troch?) obrubníkov na úrovni zastávky, keďže okrem blokovania autobusov a chodcov neslúžia k ničomu. Aj v sobotu počas poludnia, keď je všade minimálna premávka, dochádza zbytočne ku kolíznym situáciám.
Reakcia na: mirec240 #249028:
Riešenie je odstrániť zájazdové autobusy, nie obrubníky.
Reakcia na: mirec240 #249028:
Aspoň si volal na tie zájazdové autobusy políciu? Či len plačeš na internete?
Reakcia na: mirec240 #249028:
A čo tak tie zájazdoch autobusy pokutovať?? Keď tam je značka Max 2 a niekedy sa ich tam nadrbe 5?? ( S tou značkou som si není istý ale viem že tam taká bola pred úpravou nábrežia
Reakcia na: mirec240 #249028:
Vysvetli to progresivnemu magistratu. 😉
Zoberte niekto zbíjačku a odstráňte tie obrubníky aspoň na úrovni zastávky Most SNP. Zájazdové autobusy blokujú autobusy MHD a tie následne priechod pre chodcov. Takto to vážne nemôže zostať.
Reakcia na: 3pa3ck3 #249026:
Ako to riesia na drahe netusim, ale na ceste je vsetko, co sa pohybuje s vlastnym pohonom definovane ako cestne (motorove) vozidlo, a to bez ohladu na to, ci ma este nejaky iny typ pohonu alebo nie. Vid uz spominane lietajuce auto, vlako-auto alebo auto p. Tragacika 🙂
Reakcia na: hank #249024:
Ako to je riešené pri cestných mechnizmoch so železničnými/električkovými podvozkami? (ako napríklad toto: https://imhd.sk/ba/galeria-media/599/Pracovn%C3%A9-vozidl%C3%A1/287937/Oboj%C5%BEiveln%C3%A9-%C4%8Distiace-vozidlo-BL-767CU)
Reakcia na: N/A #249018:
Tieto "vylepšenia" navrhuje predsa ten istý tím, ktorý ten cyklopruh vymyslel. Ešte by tam mohli dať spomaľovače pre cyklistov, to by tiež dosť pomohlo.
Reakcia na: Ike #249011:
Na tom nie je nic smiesne, je to priamy dosledok toho, ze ide o duobus. Podobne ako ma lietajuce auto dvoje osvedcenia o tech. sposobilosti. Alebo ked niekto vymysli elektricku s vysuvacim podvozkom s pneumatikami. Definiciu drahoveho vozidla urcite dobre poznas, tak si odpovedz na otazku, ci vozidlo, ktore nie je vedene, je drahove.

Otazky na tabulky s evid. c. alebo tech. kontrolou treba adresovat na prevadzkovatela takych vozidiel, ze ako deklaruje, ze prevadzkuje (ciastocny) e-bus v sulade so vsetkymi predpismi. O tom, ci vozidlo musi byt evidovane, rozhoduje mindop ako typovy schvalovaci organ; su staty, kde maju duobusy tabulky, su staty, kde ich nemaju.
Reakcia na: Ike #249021:
Problém je že "niekto kompetentný" nie je kompetentný rozhodovať o tom kde je a nie je v poriadku odbočovať. Tvojou logikou deleguješ na dispečera dráhového dopravcu kompetenciu rušiť platnosť vybraného dopravného značenia. Takáto kompetencia ale dráhovému dopravcovi neprináleží. Ak raz dopravné značenie určuje inštitúcia X, tak na nej by malo zostať aj právo ho pre vybrané vozidlá zneplatniť.

Tým že problém zmeníš z "vodič si môže jazdiť kam chce" na "dispečer si môže posielať vozidlá kam chce" si podľa mňa neadresoval podstatu toho prečo je to riešenie problematické.
Reakcia na: Viko #249019:
Rozumiem, ale tu sa bavíme o promile prípadoch. Pretože trolejbus (a analogicky aj autobus) je buď na linke, na ktorú má dnes licenciu podľa 351/2010 Z. z. a od nového roka povolenie na prevádzkovanie linky podľa 332/2023 Z. z. alebo mimoriadne mimo svojej trasy, kedy je vysoko pravdepodobne pod dohľadom dispečera, ktorý komunikuje s políciou.

Preto som napísal, že to nie je ako úspešný dphčkar, ktorý si skracuje cestu na míting, ale vodič trolejbusu vždy koná na základe pokynov niekoho kompetentného.

Súhlasím so samom, že to nie je ideálne, lebo pre 0,01% prípadov je tam právne vákuum, ale v princípe to nespôsobuje vážne problémy.
Reakcia na: Viko #249001:
Nie, v riadnej premavke sice potrebuje mat ulicu prehlasenu ako drahu ale pri mimoriadnostiach nie. To je rovnake ako gulanie. Napr. V ziline raz za cas daju baterkac na autobusovu linku ako mimoriadnost.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.