Reakcia na: Ike #246905:
Bratislava nie je okresné mesto. Je to hlavné mesto, ktorého funkcia a hospodársky význam generuje množstvo cestujúcich, ktorí sem prichádzajú za povinnosťami aj menej často, hoc pravidelne - napr. párkrát za rok. Som presvedčený, že intenzívna kampaň pri takej zásadnej zmene akou je zmena systému obsluhy zastávok má trvať určite podstatne dlhšie ako tri mesiace.Uvedeným príkladom (koruny, telefónne búdky, diskety...) nerozumiem. Uvádzaš ich, ako keby mali potvrdzovať Tvoje názory. Pritom sú to, práve naopak, všetko príklady trvalých zmien, na ktoré si používatelia mali možnosť zvykať postupne počas prechodného obdobia rádovo dlhšieho, ako je kampaň DPB k zastávkam na znamenie.
810zssk
Nikde inde v Európe som nezachytil že by potrebovali aktívne každé "cca štyri zastávky" akusticky vysvetľovať ako fungujú autobusové zastávky. Je to len zvukový smog ktorý uberá pozornosť od skutočne dôležitých hlásení (napr. "Nasleduje zastávka Národný onkologický ústav, spoj ide na konečnú Národný onkologický ústav"