Reakcia na: shaggy #246427:
Neviem čo môže viesť vodiča k tomu, aby poslal staršiu pani k zadným dverám (na zastávke Pod Lipou spravil to isté ale tam neustúpil ani vodič ani cestujúca, až nakoniec vodiča prešla trpezlivosť
), pritom vystupovanie zadnými dverami je prežitok, ktorý v IDS BK ani neplatí (pokiaľ viem) a zmysel to má len tam, kde nastupuje aj vystupuje veľa ľudí (vtedy to šetrí čas lebo ľudia môžu súčasne vystupovať zadnými a nastupovať prednými). Ale tam kde nikto nenastupuje je to len buzerácia a zakomplexovanosť, takto sme 20 sekúnd stratili kým to pani pochopila a ďalších 20 kým sa presunula k zadným dverám.Našťastie späť šiel fajn vodič, ktorý aj odzdravil (8761), takže dnes je to 1:1
Na BID už ani nepíšem, lebo tí podľa mňa zas odpisu, že odoslali info dopravcovi.
3pa3ck3
"Pravidelné vypínanie riadenia cestnej premávky svetelnými signálmi na križovatke sa je pripúšťa len výnimočne, najmä ak technologické vybavenie SSZ neumožňuje inteligentné riadenie v zmysle vyššie uvedených podmienok (líniová koordinácia alebo nočné dynamické riadenie). Podmienkou pravidelného vypínania je posúdenie miestnych podmienok, z ktorých vyplýva, že vypnutie riadenia nemá negatívny vplyv na bezpečnosť cestnej premávky. Pravidelné vypínanie riadenia nie je prípustné na križovatkách, ktoré uvádza tabuľka 1 pod bodmi 1 a 2 a na križovatkách dvoch súvislých cestných ťahov označených v dlhom úseku prostredníctvom Z 302 ako hlavná cesta."