Reakcia na: 810zssk #245616:
Predpokladám, že samospráva by nehradila 100% nákladov na linku, ale že by sa tam podieľal aj DPB. Ďalšia vec, že Stupava by asi nezafinancovala kúpu nového autobusu, o ktorý by musela byť L37 posilnená vo výprave. A keďže je DPB mestský podnik, tak nevidím jediný dôvod aby si iné samosprávy než mestské časti alebo mesto objednávali ich výkony mimo mesto. Na to majú v Stupave príležitosť u Arrivy, ktorá má na starosti ich obsluhu územia. Alebo rovno nejakého iného súkromníka. Napr. Slovak Lines. Tou náhradou myslíš ako, že by L37 nahradila L215 a teda nová trasa L37 by bola Stupava-Patrónka bez úseku Mlynskou dolinou a nábrežím pod most SNP?
D555.3008
Nebolo by vhodne využiť kapacitu klbovej linky 37 ktorá by mohla zachádzať na aut.stanicu Stupava ./bolo by to vhodnejšie ohladne konečnej.resp. v buducnosti aj tam čerpať vydrže tam odbremenilo by sa konečna Most SNP samozrejme ak by tam bolo zazemie pre vodičov-/Aj tak je to vlastne subeh s linkami Ariva smer Stupava / a tych pripadne obmedziť/
Viem je tu množstvo prekažok ohladne tarify a pod .to by si mali vyriesiť BID a DPB.
Je to myslim rozhodne lepši variant ako ukončiť *Zahoracke* linky nevhodne v Dubravke Pri kríži.