Reakcia na: not.my.god #245528:
Veď to, nerozumiem akože koho idú obsluhovať elinou do Borov, keďže tou električkou (ešte jak hovoria každou druhou 4kou, čiže budeme mať štvorvetvovú linku, v ktorej sa možno bude naozaj problém popamäti vyznať) pôjdu len ľudia z Dúbravky a Karlovky, ktorí budú chcieť ísť do Borov, čiže minimum ľudí. Viem si predstaviť zvoz ľudí takto na žel. zastávku a presadať na vlak smerom Hl. St./N. Mesto, ale tak to je tiež riešenie len pre ľudí Z Borov/Severnej časti Dúbravky a Devínskej, inak ako hovoríš, všetci pôjdu 21, ktorej sa budú musieť pridať ďalšie spoje, aby zvládala nápor alebo sa rozdelí na 2 linky, 1 expresnú, povedzme 21 a druhú lokálnu s viac-menej rovnakou trasou, napríklad 22. Električka do Borov je dnes nie-veľmi podstatná ani potrebná, keďže už prakticky nikto do mesta električkou z Dúbravky nechodí. Riešením by mohli byť aj niektoré regiobusy so zachádzkou k nemocnici Bory alebo proste len rapídne navýšenie výkonov na 21. Alebo električka po Pražskej, Brnenskej a potom cez Dúbravku alebo popod Lamač do Borov ako náhrada 21. To ale nikto nerieši.
not.my.god
Ešte som si všimol, že pri tom navrhovaní tratí mi vypadol pri Pražskej úsek Dúbravka+Patrónka. Bez tohoto úseku z Borov do mesta nebude električkou jazdiť nikto. Ibaže by mal záujem o vyhliadkovú jazdu Karlovkou a Dúbravkou. V opačnom prípade je linka 21 jasná voľba. Ak ju netromfne električka rýchlosťou, tak električka na Bory bude tak maximálne zaujímavá pre tých, čo budú chcieť ísť z Karlovky a Dúbravky do Borov a opačne.