Reakcia na: Qwertzuiop #245530:
Stanica Nivy je proste biznis. "Musia" tam proste autobusy jazdiť aby vykladali ľudí pri obchodoch aby sa otočili nejaké tie peniaze v obchodoch logicky, o nič iné nejde. Väčšina ľudí si tak spojí cestovanie verejnou dopravou rovno aj s nákupom, ktorý by inak neurobili keby nastupovali/vystupovali na autobusovej stanici bez obchodov a stravovacích zariadení. Čo však je na prd riešené sú výjazdy pre autobusy zo stanice a tiež to, že autobusy sú pomerne dosť ďaleko od MHD. Toto malo dať mesto ako podmienku, že MHD, PAL a DAL dať do jedného priestoru a teda na úroveň terénu. Mohlo sa možno viac pracovať s celým priestorom a vyšpekulovať niečo iné.
Síce dokopy poskytnú hustejší interval ale pravidelné rozloženie tých spojov vďaka tomu, že je to na linkách 39, 53, 60, 61, 63 a 64 nejde garantovať. V prípade Šancovej a Pražskej by bolo asi dosť kriku, že by IAD stála v kolónach, no na druhej strane by to donútilo (i keď sadistickým) spôsobom autičkárov presadnúť do MHD. Pri takejto ponuke električkových radiál by navyše nemuseli linky PAD byť ťahané až na Nivy ako vymetáky (tiež by bolo fajn prehodnotiť možno niektoré zastávky v meste), ktoré v BA naberú aj cez 10 min sekeru ale jazdili by po P. Biskupice a Z. Piesky. Ak by sa zrýchlilo odbavenie cestujúcich, tak by mohli ostať ako sú. I keď viem si predstaviť istú reorganizáciu a síce neťahať linky z periférie až do BA ale len po PK a SC k vlakom, príp. k nosnej expresnej 506 a 605, kde by ale boli pri návoze z viacero smerov dobré asi aj 14,5m vozidlá, keby sa nerobili prípoje na vlaky.
N/A
Nákup 3-4 nových minibusov by pritom z finančného hľadiska nemusel predstavovať až takú veľkú záťaž na rozpočet mesta/DPB.