Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: d3k0 #24449:
Akože by ľudia nevedeli? Tak tam dajme:
VOZOVŇA JURAJOV DVOR
cez tunel /cez Obchodnú
Reakcia na: J #24315:
Keď máš vzadu dvojmontáže, tak čo by si tam dal miersto tých sedadiel 2+2? Opičiu dráhu s plošinkami v troch úrovniach:-)? V Ik412 na rozdiel od Šityhnisu sa aspoň na niektoré sedačky zmestím.
I.
Reakcia na: Vladimír #24301:
Mne nie je jasná jedna vec. V Prahe, Prešove, Košiciach, Pardubiciach, proste nikde na svete nie sú nejakí lepší ľudia ako v BA, možno aj horší (Most, UL) a zalaminované cestovné poriadky vydržia a keď nevydržia tak DP dosadí ďalšie však to stojí pár korún a tých vandalov to nebaví do nekonečna. To o "neosvedčení" je len chuxxxská výhovorka koxxxského DPB. Vyzerá to tam čím ďalej viac ako na Balkáne, druhé vozy zasprejované do nepríčetna, na zastávkach trojcentimetrová vrstva zdrapov starých CP, lenže páni z DPB, ktorí chodia do práce výhradne autom a sedačku majú pomaly prirastenú k riti, to nevidia. Každému managerovi u DPB by som dal do managerskej zmluvy, že v rámci Bratislavy sa bude prepravovať výhradne MHD.
V situácii, keď (údajne, ja totiž tvrdím, že to nie je pravda) nie sú peniaze na takéto základné príznaky príslušnosti k Európe, je kxxxtinou montovať do vrakoidných T3SU BUSE transparenty, za to mohlo byť riedidla a laminovaných CP na hektolitre a tony...
I.
Nie, ja som hrdy rodak z Krasavice na Dunaji 🙂
Ak narazas na to, ze tie vyrazy su trochu nepresne, tak som taktrochu laik ale som rad, ze sa tu pri vasich diskusiach toho dost naucim 🙂 Lebo MHD a aj celkovy chod mesta ma dost zaujima...
Reakcia na: Eury #24452:

Nepises nahodou z Prahy?
Vie mi niekto povedat co su zac tie T3B? A ake su plany s trolikmi-tie transparenty-uz myslim xybaju len dvom ci trom 15kam... a este stale menia palice za tie novsie "zlte" ? a aj navyjaky? A cital som medzi vozidlami o nejakej starsej 14ke ktora caka na nove cela ako 14Trm - je to este stale aktualne? Neviete, ci ak hej tak planuju aj modernizovat interier na styl TrM?
A jak to vyzera s testovanim 21? A kedy by mu mohol dojst nejaky (pripadne aj dlhsi) kolega... ? Diky moc
No kedze eurotel od 1.2.2004 konci s flat wapom, tak to blokovanie uz nemusi nikoho zaujimat 😞 Je mi z tych nemeckych (et=t-mobile) svin zle.
Reakcia na: Vladimír #24225:

Ad Re 24212 fobust: Upresňujem: V BRATISLAVE je električka nespoľahlivý dopravný prostriedok. Zrušiť DOPRAVNÝ PODNIK BRATISLAVA, nie električky:-)).
I.
Reakcia na: Vladimír #24447:
Akurat v tomto je problem. Nemame ciele "Vozovna X cez Y". A mam dojem, ze je to z principialneho hladiska, lebo take ciele sme tu v pociatkoch BUSE uz mali. A kym tam nebude "Vozovna Jurajov dvor cez Safarikovo nam." a "Vozovna Jurajov dvor cez Obchodnu" (neviem ale, ako by sa to tam zmestilo a o bocnej tabuli nehovoriac), neda sa to spravit bez cisla linky, pretoze napr. v useku Karlova Ves - PKO by ludia na dojazde z L9 a L12 nevedeli, kadial to do vozovne ide... Skor by sa mi pacilo inverzne a mensie cislo linky. Na to tiez treba kody, ale mame predsa len este nejaku rezervu v BUSE 😉 Dalsia vec je dojazd linky 201 - pekne by napr. bolo, keby sa na Trnavskom myte zmenila 201 na 204. Viem, ze to tak nebude, lebo su ine plany, ale toto by ma potesilo 😉 Akurat by to cele mohlo stroskodat, keby potom niekto na trase videl dve 204/1 (jedna z nich ako dojazd z 201/1) 😉
Reakcia na: Papyr #24446:
Prešov --> Ee... Nie tri. Trolejbusy štyri roky a autobusy šesť rokov.
Reakcia na: fobust #24445:

1. Ak sa vlčáci orintujú podľa čísla a potom zaútočia, tak odrazme ich útok tým, že im to číslo nedáme. Z Dúbravky vyrazí súprava s tabuľami napr.
JURAJOV DVOR
cez Šafárikovo nám. a Trnavské mýto

2. No a? A to je také namáhavé vymeniť tabuľky? Síce nie som vodič, ale keď sa občas po Prešove vozím s nejakým známym na nejakej službe, s veľkou radosťou sa tejto úlohy zhostím. Aj napriek tomu, že v tom nemám takú zručnoať ako pravý vodič, nikdy mi prehodenie tabuliek na 15 Tr-ke netrvá viac ako 2 minúty. A to prosím pekne máme plechové tabule viacerých liniek pospájané v zväzkoch, takže je to iná váha ako tie vaše plastové...
Reakcia na: fobust #24437:


PRESOV Uz tri roky su vsetky vozidla DPMP vybavene elektronickym informacnym systemom....

PRAHA Od nepamati jazdia vsetky elektrickove vyjazdy z vozovne a zatahy do vozovne s cestujucimi....

BRATISLAVA Dopravny podnik Bratislava zaviedol s velkou slavou zatial pokusne to, co inde uz dlhe roky funguje. V horizonte niekolkych rokov tento najvacsi dopravca MHD na Slovensku chce zaviest take samozrejmosti, ako hlasenie zastavok, alebo oznacenie vozidla jeho skutocnou linkou a cielom. Na otazku, preco sa tieto zmeny zavadzaju az teraz, ing. ......... ..... povedal, ze vzhladom k objektivnym problemom mozeme byt radi, ze sa vobec nejake deju, a ze nabyt jeho, je cela bratislavska MHD na kolenach. "U nas sa to tak nikdy nerobilo, preto je to take tazke. Ako jedneho z hlavnych vinnikov vidim magistrat a cestujucich, ktori nech robime co robime, nas nikdy nepochopia." Na otazku, ci vie, kde na Slovensku uz tieto veci funguju, povedal ing. ......... ....., ze pokial on vie, tak nikde a Bratislava je priekopnikom.
Reakcia na: Vladimír #24443:

1. Hrbu tabul nosti netreba, napr. stacia tri tabule, jedna s napisom "Vozovna Jurajov dvor" dopredu+ dve bocne na celu supravu. Otazka je, ci si cestujuci tu tabulu vobec vsimne, alebo len nastupi ked uvidi linku 12 (prikald). Ale z vlastnej skuenosti mozem povedat, ze cestujuci kukaju VZDY iba na linku - ked je vyluka a na transparente je napr. "14 Kamenne nam", tak cestujuci budu aj tak vyzvedat, kam ta elektricka ide, ked si vsimnu, ze neodbocila tak, ako su zvyknuty. Prave v tomto ohlade by pomohlo akusticke hlasenie zastavok. A to take, ze budu naprogramovane aj vylukove trasy s tym, ze ak bude nasledujuca zastavka posledna totozna s beznou aj vylukovou trasou, tak sa to akusticky ohlasi, aj s vymenovanim najdolezitjesich zastavok na obchadzke, pripadne s moznostami prestupu. A nech mi nikto nevravi, ze sa to neda.
2. Tu to ma vacsi zmysel, lebo nejde ani o nosenie tabul, ale aj ich nesutale prehadzovanie. Napr. jedna suprava robi jedno kolo linku 4, potom 2, potom zasa 4, etc...
Reakcia na: Andy #24415:
Obavam sa, ze to cislo pravdive je... Ale neviem, od coho sa urcuje cena - ci od polohy zastavky, alebo od toho, kto si ju ide prenajat 😛

Re #24418 COLOR: Tebe povedali, ze blokuju; mne, ze nie. Asi v tom nemaju jasno 🙂 Ale podla toho, co napisal Sarko, nas blokuju. Ale uz boli ciastocne zruseni - okrem tohto totiz COLORovi na platenej linke na jeho ziadost povedali odchody z jednej zastavky a pouzili pritom iMHD.sk, pricom si zjavne copyright "nevsimli"... Takze ich teraz lutujem, lebo maju namiesto iMHD iba peknu hlasku o Autorskom zakone 😉 (ET WAPistov ale my neblokujeme, tych blokuje nieco medzi MT a iMHD...)

Re #24431 hroch: +
Re #24420 Vladimír: Pozor ale, prenajal to Recar, nie DPB... Je to sice jeho dcerska spolocnost, no nie vzdy dcera robi to, co sa paci rodicovi 😉

Re #24421 Emo: Ved ja viem 😉

Re #24423 Sarko: Ved ked mi uz podrazeli aj SMSky, tak to asi tak aj dopadne 😉 A aj novy telefon sa mi ziada 🙂

Re #24428 s.k.: Dik, opravim.

Re #24437 fobust: NULA 🙂
Reakcia na: J #24424:
150 000??? Stopäťdesiattisíc??? Pre spoločnosť akou je Kooperativa by bola zaujímavá aj ponuka jedného milióna na rok!

Re #24437 fobust: Wow! Wow! Wow!
1) Čítam, že vám to tam všetko hlási...
2) K. Kajdi: "Lenže šofér predsa nemohol nosiť pod pazuchou hŕbu tabúľ a meniť ich podľa potreby," Íha, v živote by ma nenapadlo, že ešte aj takáto samozrejmá vec, ktorá sa v PO praktizuje vždy, všade a na každej službe môže byť niekde nemysliteľná.:-o
3) "Zdôrazňuje, že na rovnakom princípe prepísania svetelných údajov môže jedno vozidlo premávať v ten istý deň na dvoch, troch aj viacerých linkách"... Tak toto je ozaj objav Ameriky 🙂
Reakcia na: COLOR #24435:
Asi si necital pozorne Sarkov prispevok, v ktorom podrobne rozpisal moznosti pristupov na Internet a Wap u oboch operatorov aj s cenami. V Orange je neobmedzeny pristup na wap (Orange Panorama) za 149 Sk bez DPH, kde v tejto cene je aj odoslanie 10 MMS bez obmedzenia ich velkosti. Po ich odoslani je za kazdu dalsiu MMS do 5kB cena 2 Sk bez DPH. K takemu niecomu ma Neurotel este dost dalako. Ja si mozem e-mail precitat aj napisat a poslat z mobilu, len to nie je az take komfortne ako cez klienta priamo v MT.
Fobust: je to nieco medzi sucasnym a zelanym stavom. Takze vonkajsie transparenty ma uz polovica vozidiel?
moze mi niekto vysvetlit, preco busy chodia v takmer rovnakych intervaloch a potom ako debil stojim na zastavke dalsich 15 minut lebo nic nejde. Po tych 15 min pridu vsetky spoje naraz. Nie je to trosku od veci???
Reakcia na: fobust #24437:
minule som isiel v jednej K2S a hlasila len ...Nasledujuca zastavka , zastavaka ...a nic viac , jedine co zahlasila korektne bolo Konecna zastavka 😉 Asi na toto mysleli ze to je fungujuce.. No ale tiche hlasenie v SORoch nespomenuli 🙂
#24412 Mam eurotel, pripajam sa cez GPRS, ide to zle niekedy to nenacita nikto, niekedy na treti, niekedy na druhy krat

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.