Btw, ZSSK sa zasa raz podarilo vytvoriť ďalšiu tarifnú absurditu.
Od decembra budú medzi Bratislavou a Trenčínom jazdiť v hodinovom takte zrýchlené vlaky s rovnakými zastávkami, jazdnými dobami a všetkým ostatným. Skrátka, žiaden rozdiel. Avšak polovica z nich (tie ktoré idú až do ZA) budú R a druhá polovica (tie ktoré idú len po TN) budú REX. Znamená to teda že len v polovici vlakov bude platiť tarifa Regional a IDS lístky (po Trnavu).
Čo je najhoršie, dochádza tu k náhrade niektorých REXov rýchlikmi, takže rozsah vlakov použiteľných na IDS tarifu z Pezinka sa zníži. Kto ide do práce na ôsmu pôjde REXom a IDS lístok mu platí, kto ide na deviatu pôjde Rkom a IDS lístok mu neplatí. Logicky.
Od decembra budú medzi Bratislavou a Trenčínom jazdiť v hodinovom takte zrýchlené vlaky s rovnakými zastávkami, jazdnými dobami a všetkým ostatným. Skrátka, žiaden rozdiel. Avšak polovica z nich (tie ktoré idú až do ZA) budú R a druhá polovica (tie ktoré idú len po TN) budú REX. Znamená to teda že len v polovici vlakov bude platiť tarifa Regional a IDS lístky (po Trnavu).
Čo je najhoršie, dochádza tu k náhrade niektorých REXov rýchlikmi, takže rozsah vlakov použiteľných na IDS tarifu z Pezinka sa zníži. Kto ide do práce na ôsmu pôjde REXom a IDS lístok mu platí, kto ide na deviatu pôjde Rkom a IDS lístok mu neplatí. Logicky.
810zssk
Zrovna v pondelok som dosť jazdil po IDS JMK, kde tiež vodiči regionálnych busov kontrolujú lístky a čuduj sa svete, napriek tomu že som mal lístok na karte, ani raz som výstupnú zastávku nehlásil
V podmienkach IDS BK si to predstavujem tak, že priložím kartu a vodičovi sa zobrazí hláška "Platný lístok do XYZ, 1x obyčajný". Pod tým možnosť "doplatok" ak cestujúci chce cestovať za hranicu zón kde mu lístok platí, alebo dokúpiť ďalšie osoby.