Reakcia na: 3pa3ck3 #243408:
Papierovo sa zvýši bezpečnosť a zosúladíme sa so západom. V absolútnych číslach stúpne nehodovosť s účasťou chodca. Ak zníži počet priechodov, tak chodci budú prebiehať krížom krážom, nepomôžu zábradlia a možno ani elektrické ohradníky. Ako sa dostanem z jednej strany na druhú na NAGLS na neriadenom priechode? Vyznačí sa miesto na prechádzanie, cez električkovú trať nič a potom znovu miesto na prechádzanie. Vodiči majú problém pustiť chodca aj priechode, keď sa naučia, že na mieste na prechádzanie nemajú žiadnu povinnosť, tak tam bude chodec stáť do prvého nočáku. Takže prejsť 6 "pruhov" bez prednosti. Skutočné zvýšenie bezpečnosti.

N/A
"Zvislá Z 325 Priechod pre chodcov sa smie použiť len na miestach, kde priechod pre chodcov nie je pre vodiča očakávateľný. Značka sa nesmie kombinovať s inými značkami.
Priechod pre chodcov vzniká a všetky právne účinky s ním súvisiace nastávajú vyznačením priechodu pre chodcov na vozovke vodorovnou dopravnou značkou (Z 610). Naproti tomu Z 325 tento priechod len označuje a priamo z nej nevyplývajú žiadne právne účinky."