Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #242506:
Podľa tvojej logiky majú US of A najlepšiu železničnú sieť, keďže je najdlhšia. 😁
Reakcia na: IBBI #242513:
ano, ale (z pohladu dlhsieho tratoveho useku) by bol na niecom v tvare U, takze prinajhorsom po par "kmitoch" hore-dole by zastal... naopak iba na rovine by stihol dojst o hodny kus dalej (ale zas v pripade dokonalej roviny by si usetril tu snahu pohnut sa nazad)
Reakcia na: si #242512:
A tam co? Zacal by zasa klesat opacnym smerom. 😉 Podla mna zastal zotrvacnostou na rovine.
Reakcia na: Adam3 #242511:
len tipujem, ale asi ho poslali proti kopcu (teda na trat so stupanim)
Ako sa podarilo ubrzdit ten vlak co usiel z Kosic do Madarska? Ma k tomu niekto nejake zaujimavejdie dopravne info z dopravneho hladiska? 😀
Reakcia na: Joyki #242509:
Lebo ZSSK je tradičný a najmä slovenský dopravca, tam je mizerná kvalita služieb súčasťou slovenskosti 😃

Čo sa omikronových výpadkov týka, jediná cesta je zrušiť nezmyselné karantény zdravých ľudí. Inak to nepôjde a už to chápe čoraz viac štátov, vrátane Česka, kde sa počíta že zdraví ľudia s covidom budú v prípade zlej situácie chodiť do práce.
Niektorí odborníci avizujú nejaké výpadky verejných služieb kvôli blizacemu omikronu.
Tak momentálne incidencia relatívne nízka a verejná doprava v BSK kolabuje. Tak som zvedavý ci vôbec niečo pôjde počas omikronu. Vyzerá to tak, že výprava bude pod 50%. Kým pri Arrive skákali média 5 metrov, pri zssk nikto nič. https://www.topky.sk/cl/10/2244571/OBROVSKE-problemy-na-zelezniciach--Desiatky-odrieknutych-spojov-a-preplnene-vlaky--Ludia-sa-vo-velkom-buria
Reakcia na: Viko #242507:
Ďakujem za doplnenie, ono pri zachovaní pôvodných tratí s menšou korekciou dráhy samotného traťového telesa by sa dala urobiť zaujímavá a použiteľná forma železničnej dopravy.
Reakcia na: N/A #242504:
Úpadok začal ešte pred rušením tratí, a to vtedy, keď sa začali škrtať "prebytočné" spoje, ktoré vyhnali prvú vlnu ľudí do IAD. Potom už bolo ľahké povedať "zrušme dopravu na tejto málo vyťaženej trati".
Reakcia na: zakaznik #242505:
Asi si nepochopil, čo bolo mojim príspevkom myslené. Miesto budovania a rozširovania železničnej infraštruktúry sa tu od 90. rokov a najmä po zmene GVD 2003 prizeráme na rozoberanie infraštruktúry a rušenie vlakov. To, že trate ktoré zostali sú v dezolátnom stave, ma ani neprekvapuje. Železnica ide úplne proti tomu, čo sa na regionálnej úrovni snažíme budovať. Ako chceme dostať ľudí z áut, keď im nevieme ponúknuť alternatívu? Už len to, že sa nedá dostať priamou traťou z NR do BA, je nezmysel - uvidíme čo bude z projektu Nitra - Trnovec nad Váhom, či sa im to podarí.
Reakcia na: N/A #242504:
Ako môže zrušenie jednej trate za problémy úplne inej trate? 😁
Akože trať na Orave sa rozpadá, pretože sa už nejazdí do Poltára? 😁
Reakcia na: gejza #242503:
Dobrý blog, v podstate to stručne a výstižne opísal, čo sa tu deje / dialo. Rušenie tratí bol začiatok úpadku železnice.
https://blog.sme.sk/feik/cestovanie/tento-vlak-nam-usiel-alebo-preco-kolabuje-verejna-doprava

... niečo na zvýšenie tlaku od marketingového oddelenia BSK ... a už keď urobili krátky insitný "úvod do úvodu" do novodobých dejín železníc na Slovensku, mohli spomenúť na federálne časy, keď istá bratská dvojica robila rôzne psie kusy a mohli spomenúť aj fakt, ako nás Česi pri rozdelení republiky hnusne okradli o niekoľkomiliardové majetky (nielen) v rezorte dopravy ....
Reakcia na: diky #242501:
Súhlasím, že Tesco Lamač má dosť zle umiestnenú zastávku v smere do centra, aj s tým, že je tá zachádzka otravná, ale z Mokrohájskej je to naozaj ďaleko aj v peknom počasí, nieto ešte v daždi a preto by tam mala zachádzať nejaká linka aj v smere do centra. Vybudovanie zastávky je v súčasnosti skôr nereálne, a aj keby sa vybudovala, tak by to bol k Tescu Lamač ešte kúsok. Čo sa týka 30, tak tá by síce ŽST Lamač vynechala, ale namiesto nej by tam bola kĺbová 37 v posilnenom 10/15-minútovom intervale v/mimo špičky spolu so 63 v 15-minútovom intervale. Klanec by mohla obslúžiť aj 30 minimálne potiaľto: https://goo.gl/maps/rqPgS6QyL7JgjtFH8 Po Rajtákovej prejde veľký autobus len s problémami, ak tam nie sú zaparkované autá, takže by tam musel jazdiť najskôr nejaký minibus, ktorý by bol v prípade nejakej dlhšej trasy asi príliš malý.
Reakcia na: Urbanway 2423 #242492:
S tou zachádzkou k Tescu Lamač skôr opatrne, najmä v smere z Lamača je to veľmi otravné, ak ideš do práce a strácaš zbytočne 3 minúty v špičke (niekedy aj viac, ak je plno aút na odbočke a prejde sa až na druhú zelenú). Celkovo obsluha toho nákupného centra s ohľadom na to čo ponúka je až príliš luxusná. To radšej nechať zastavovať všetky linky na Mokrohájskej a odtiaľ je to k tomuto nákupnému centru len 500 metrov (6 minút) + obslúžiš školy a hornú časť areálu SAV + bytovky + do budúcna aj časť areálu ESETu. Alebo ak chce nákupné centrum silou mocou aby tam niečo stálo, nech vybuduje zastávku v smere do mesta https://goo.gl/maps/tgy2bv7YgsTwfQH79 priestoru je tam dosť a aj prechod cez cestu by sa dal spraviť.
Inak 30 by bolo dosť ťažko odkloniť na Zečák z dôvodu, že pri ŽST Lamač to obsluhuje aj časť Dúbravky, tým by sa im zobrala časť kapacity. Lamač by potreboval skôr vymeták, ale lepší ako linka 130 t.j. aby poriešil nielen lokalitu Zečák ale aj Klanec + Rajtákovu....
Reakcia na: Minko #242498:
Aj vtedy do predsa boli nejaké opatrenia.
Reakcia na: shaggy #242497:
ako sorry ale nediskriminácia na základe pleti a nedodržiavanie protiepidemiologických opatrení je sakramentský rozdiel.
Reakcia na: Minko #242493:
Som rád, že Rosa Parks napriek porušeniu zákona nebola vyhodená z autobusu horlivým snaživcom, ako si ty 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.